Het is wel de bedoeling dat hij beter wordt!
Nu nog proberen te brouwen met de gedachte dat hij de goedkeuring van Boyd weg zou moeten kunnen dragen...En da's niet makkelijk!!!
Maar daarom vind ik deze groepsbouw ook zo bijzonder!
En dan meteen maar de eerste stappen. Je moet toch ergens beginnen...
De motorkap moet natuurlijk wel strak worden, dus ik heb als eerste meteen de eerste serie sleuven er afgeschuurd!
En zo lijkt het op de auto:
Zo, da's 1!
En dan het punt van Chris...
De ruimte tussen de kap en het spatbord wil ik gelijk hebben aan het spatbord. Daar wordt hij een stuk strakker van!
Dus is de eerste stap om een stukje plaat grof af te snijden en te vormen:
Meteen het spatbord even bevrijd van een bevestiging voor een (overbodige) lamp. (En alweer is hij wat strakker!
)
Het stukje geplaatst:
Op maat gesneden, een emmer secondenlijm ertussen en vastgetaped:
Nu mag hij heel goed gaan drogen alvorens hij perfect op maat gemaakt en geplamuurd kan worden...
En zo ziet het er dan ongeveer uit als ik de koplampen ga plaatsen op de plek die mij in eerste instantie het beste lijkt. Denk de strakke motorkap er maar even bij...past nog niet!
Zoals gezegd is het dus de bedoeling dat het vanaf de gril één strak geheel wordt inclusief de spatborden.
Opmerkingen/ aanmerkingen...smijt ze maar deze kant op. Laten we er een ECHTE "Boyd-groepsbouw" van maken!
Wilko