Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 26 apr, 2024 2:45 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 21 dec, 2008 22:43 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 27 maart, 2008 13:12 pm
Berichten: 2648
Woonplaats: Houthalen (België)
Omdat de discussies telkens gesloten worden, voor ik kan reageren, ben ik genoodzaakt om zelf dit topic te openen. Dit is een oproep, en er mag wat mij betreft meteen een slotje op, omdat het niet de bedoeling is dat iemand hier op dit forum op dit bericht reageert.

Neem het mij niet kwalijk dat ik het op deze manier doe, maar "trop is teveel"

Eigenlijk ongelofelijk dat deze situatie nog altijd niet is opgelost !!

Beste Modelengeneer en Beagle, ik heb jullie allebei op de brouwersdag ontmoet, en met jullie allebei een heel leuk gesprek gehad. De tips en hulp die jullie mij gegeven hebben vind ik van onschatbare waarde. Ik ben er zeker van dat er bouwers zijn die jullie tips en hulp ook erg appreciëren.

Maar jullie slagen er steeds in om in elkaars vaarwater te komen, en een oplossing blijft jammer genoeg uit.

Rik, als er deze keer geen antwoord op je vraag naar dialoog komt, laat het dan maar zitten. Je kan blijven hopen, maar volgens mij is het stilaan genoeg geweest.

Erik, waarom reageer je toch zo verdedigend of soms een beetje boos ? Er is niemand die iets anders heeft dan respect voor je bouwkunsten en projecten. Er wordt nu een poging tot verzoening gedaan, bekijk het als een uitdaging, en zeg wat er op je lever ligt, zodat je terug met plezier kan verder helpen, tips geven en bouwen. Praat met Rik per PB of Email, ik ben er zeker van dat jullie het kunnen bijleggen.

Beste Rik en Erik, er zijn veel mensen die jullie heel graag hebben, en zij hebben het ook moeilijk met jullie botsingen. Dat jullie tips soms wat tegenstrijdig zijn, is niet meer dan normaal want jullie hebben dikwijls verschillende bronnen en persoonlijke ervaringen. Het zou een heel groot verlies zijn als één van jullie minder zou gaan posten. Dus los het alstublieft op en leg het bij. Het is over enkele dagen Kerstmis, en dat is toch dé tijd van verzoening ?

"Vrede, vrede, vrede op aarde aan alle mensen die van goede willen zijn"

Groeten, Pascal


_________________
KeepFightingMichael


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 21 dec, 2008 23:10 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 okt, 2008 13:11 pm
Berichten: 1007
Amen
http://www.youtube.com/watch?v=DyU93n6OrY8

_________________
BBT schreef:
hij's bruut. Superbruut. En ook nog bruut. :shock: Nouja, ik denk dat mijn punt duidelijk is :P


Citaat:
Historisch correct, m'n aars, als het er maar cool uitziet


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 21 dec, 2008 23:25 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 maart, 2006 13:08 pm
Berichten: 4604
Woonplaats: Fryslân
Pascal; even ter correctie; ik heb er niets mee te maken :P Ik heb met beide geen problemen. Ik ben bang dat je Rik en Henk(?) verward. :wink:

_________________
[url=http://firerods.com/phpbb3/index.php]Firerods Forum[/url]
Klik op onderstaand plaatje om naar mijn website te gaan.
[url=http://www.firerods.com][img]http://www.firerods.com/firerodsbanner2.jpg[/img][/url]


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 22 dec, 2008 8:47 am 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21311
Woonplaats: Bodegraven
Nee, Erik, Pascal heeft het wel goed, er zijn meer hondjes die Fikkie heten
Maar goed ook deze gaat inderdaad op slot

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement