Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu za 27 apr, 2024 8:09 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 05 nov, 2023 1:30 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 dec, 2004 15:18 pm
Berichten: 12252
Woonplaats: Eibergen
Ach Jan ik heb twee modellen hier lopen de enen van Februari en de ander Juli gaat ook niet snel maar ach het is geen werk :mrgreen:

Wat kleuren betreft lig er ook niet wakker van of het nu origineel is of niet dus lekker buiten de lijntjes blijven kleuren :lol:

_________________
2024 bouwsels
WIP MFH. BSA Bleu Star [1933] https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55473
Gereed Norton Manx 500cc. https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55417
Gereed. MFH 1/9 Crocker (motorfiets). https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=54931


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 05 nov, 2023 10:13 am 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21311
Woonplaats: Bodegraven
Een model waar ik als klein jochie altijd naar keek bij de etalage van de modelbouwzaak in Veenendaal, weet echt niet meer hoe die zaak heette en volgens mij zat die aan Patrimonium laan of zo iets, tis alweer 50 jaar terug, maar ik ging altijd ff kwijlen als we bij mij opa en oma op bezoek waren.


Ik vind het echt model geworden, maar ga wel mee met de anderen over de mogelijkheden van tips kunnen geven

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 05 nov, 2023 15:09 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 07 jul, 2020 8:53 am
Berichten: 382
Mooi gebouwd. Is voor mij een feest der herkenning. Dit model was voor mij weer het begin van jongens hobby.
Ik heb hem ooit als 20 jarige gekocht en gedeeltelijk gebouwd.tijdens de corana ellende na 37 jaar afgebouwd. Verslag staat ook op dit forum.
Ja jammer van de witte rand van het zadel, valt in het geheel niet zo op gelukkig. Ik zelf heb deze rand met matte verf geverfd.
Mooie kleur en details ( zoals bijvoorbeeld de benzineleidingen). Mijn model heb ik voorzien van en kleine electro motor, ik heb de orginele Protar kit met daarin de instructie hierover. De motor komt op het blok op de plek van de dynamo of is het de startmotor. De baterij komt onder het zadel. Als ik nu de versnellingspook naar beneden doe draait het blok en zie je alles bewegen tot het draaiende achterwiel toe, Op internet zijn hier filmpjes van te vinden. Ik vind dit zelf een erg gave aanvulling voor de kit.
Groet Roland


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement