Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu za 27 apr, 2024 7:29 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 18 maart, 2024 0:42 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 21 jan, 2015 14:17 pm
Berichten: 1954
Beetje late reactie, maar niet minder gemeend: wat een unieke brouw is dit! Origineel onderwerp en schitterend gedetailleerd uitgevoerd. De metallics zijn ook heel fraai geworden. Echt een resultaat om heel trots op te zijn!

:brouw: VJ

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 19 maart, 2024 14:39 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 18 sep, 2020 17:33 pm
Berichten: 458
david schreef:
Wat een gaaf idee om dit zo vorm te geven. Zeer geslaagd model!


Vintage Jet schreef:
Beetje late reactie, maar niet minder gemeend: wat een unieke brouw is dit! Origineel onderwerp en schitterend gedetailleerd uitgevoerd. De metallics zijn ook heel fraai geworden. Echt een resultaat om heel trots op te zijn!

:brouw: VJ


Bedankt mannen. Ik begon al te vrezen dat niemand het wat vond :wink:

Ik kreeg van het Dornier-museum de vraag of of ze mijn foto's mochten gebruiken voor een bericht op de verjaardag van de brand in november. Dat vind ik wel grappig. Eens kijken of het echt gaat gebeuren.

Cheers,
Jan

_________________
recent: Dornier Do-X met brandschade, Mirage IIIc, Eject! Eject!, Smit Rotterdam, Apollo 17, CL-415


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 19 maart, 2024 17:25 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 21 jan, 2015 14:17 pm
Berichten: 1954
JJ@MB schreef:
Ik begon al te vrezen dat niemand het wat vond :wink:

Tja, ik merk het ook steeds vaker: reageren kost tijd en de agenda is eigenlijk te vol om zelf aan brouwen toe te komen. Ik troost mij altijd met het aantal hits dat een onderwerp krijgt. En dan is deze brouw toch al meer dan anderhalf duizend keer bekeken. Als je het zo zegt, klink het ineens een stuk meer :lol: En terecht, want ik begrijp best dat ze in het Dornier-museum zeer geïnteresseerd zijn. Dit model vertelt echt een verhaal.

:brouw: VJ

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 19 maart, 2024 17:32 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 13 maart, 2011 22:39 pm
Berichten: 5064
Woonplaats: IJsselstein UT
Citaat:
Bedankt mannen. Ik begon al te vrezen dat niemand het wat vond :wink: Jan

Nou, ik wel hoor en heb je verslag met plezier gelezen. En tja, laten we wel wezen: het is een beetje een dooie boel op dit forum de laatste maanden. Als ik het goed begrepen heb zijn diverse brouwers uitgeweken naar Insta, Facebook of andere forums. Ik zie ook geen nieuwe buddy builds initiatieven meer....
JanV

Citaat:
Ik kreeg van het Dornier-museum de vraag of of ze mijn foto's mochten gebruiken voor een bericht op de verjaardag van de brand in november. Dat vind ik wel grappig. Eens kijken of het echt gaat gebeuren.

Cheers,
Jan


Geweldig toch? Meer erkenning kun je niet krijgen! Ga je hem tzt showen op de ESM?
Groet,janV

_________________
Op de werkbank:
* Mitsubishi KI-21-1-a Sally, ICM 72205, 1:72 voor de BB "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945".

Onlangs voltooid:
* Mitsubishi Ki-51 Sonia, Hasegawa B005, 1:72 voor de BB "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945".
* Dornier Do 24T-3, Italeri 1323, 1:72 voor de BB "Franse luchtvaart 1900 - nu";
Portfolio:
* Mijn ATF portfolio 2011-heden


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 20 maart, 2024 15:32 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 18 sep, 2020 17:33 pm
Berichten: 458
Trajanus schreef:
Ga je hem tzt showen op de ESM?
Groet,janV


Hi Jan,
Bedankt voor je positieve reaktie. Altijd fijn om een beetje bevestiging te horen. En, ja, de vraag van het Dornier-museum is zeker een compliment.

Jammer als er mensen hier stoppen. Het prettige van dit forum is dat het zijn eigen fotobieb heeft en dat je niet met clubs als Photobucket in zee moet. Facebook en Insta leveren misschien wat meer likes op, maar een inhoudelijke reactie is mij toch waardevoller. Enfin, ieder zijn meug.

Ik denk niet dat 'ie op de ESM terecht zal komen. Waarschijnlijk wel wat anders, maar daar ben ik nog volop mee bezig. Vooralsnog stilletjes op de achtergrond, want het moet nog maar lukken.

Cheers,
Jan

_________________
recent: Dornier Do-X met brandschade, Mirage IIIc, Eject! Eject!, Smit Rotterdam, Apollo 17, CL-415


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 20 maart, 2024 15:39 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 18 sep, 2020 17:33 pm
Berichten: 458
Vintage Jet schreef:
JJ@MB schreef:
Ik begon al te vrezen dat niemand het wat vond :wink:

Tja, ik merk het ook steeds vaker: reageren kost tijd en de agenda is eigenlijk te vol om zelf aan brouwen toe te komen. Ik troost mij altijd met het aantal hits dat een onderwerp krijgt. En dan is deze brouw toch al meer dan anderhalf duizend keer bekeken. Als je het zo zegt, klink het ineens een stuk meer :lol: En terecht, want ik begrijp best dat ze in het Dornier-museum zeer geïnteresseerd zijn. Dit model vertelt echt een verhaal.

:brouw: VJ


Dank VJ. En ook bedankt voor het brouwverslag van de Uiver. Die trek ik binnenkort uit de stapel en dan is jouw beschrijving een prima handleiding, zeker voor de correcties. Alleen over de rompbreedte twijfel ik nog, want jouw oplossing voor het cockpitdak heb ik niet bij de hand. Daar ga ik nog een paar nachten over slapen.

Cheers,
Jan

_________________
recent: Dornier Do-X met brandschade, Mirage IIIc, Eject! Eject!, Smit Rotterdam, Apollo 17, CL-415


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 21 maart, 2024 20:59 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18530
Woonplaats: Hurdegaryp
Dit zijn toch unieke modellen. Ik heb minder of wellicht niet gereageerd, maar ik ben erg gecharmeerd van het eindproduct. Zulke stukjes geschiedenis zijn erg gaaf om wat mee te doen, en dat heb jij gedaan. Mocht dat museum er wat mee kunnen, volgens mij is er dan geen grotere eer te behalen. Dan maar wat minder likes.

Ik zit wel op facebook, maar op modelbouwgebied, blijf ik trouw aan dit cluppie. Al was het alleen maar om de andere meetings waar ook brouwers op af komen. Gezellig.

Mijn probleem is echter, om de bouwdip zien weg te werken. Ik kan me er niet toe zetten, teveel andere hobby's.

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 22 maart, 2024 9:28 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 18 sep, 2020 17:33 pm
Berichten: 458
tsjopper bob schreef:
blijf ik trouw aan dit cluppie. Al was het alleen maar om de andere meetings waar ook brouwers op af komen. Gezellig.

Mijn probleem is echter, om de bouwdip zien weg te werken. Ik kan me er niet toe zetten, teveel andere hobby's.


Hear hear. Alhoewel ik jouw feestje in Hurdegaryp gemist heb. Ik ben er binnenkort wel, maar ja, te laat ;-).

Een bouwdip is pijnlijk! Misschien een spannend (lees: praktisch onmogelijk) onderwerp zoeken? Kost veel tijd en het bouwen gaat langzaam, maar het enthousiasme komt wel weer terug, is mijn ervaring. Ik heb een helikopteridee op de plank liggen, maar ik zit al pakweg 10 maanden te wachten op een bestellinkje Preiser figuren te wachten die ik er voor nodig heb. Schijnt normaal te zijn bij die club. Enfin, laat je fantasie de vrije loop. Succes!

Cheers,
Jan

_________________
recent: Dornier Do-X met brandschade, Mirage IIIc, Eject! Eject!, Smit Rotterdam, Apollo 17, CL-415


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 10 apr, 2024 23:31 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 apr, 2017 4:37 am
Berichten: 115
Woonplaats: Amerongen
Ik sluit me grotendeels aan bij René z’n reactie: ik zie het allemaal nu pas en ik ben net als René ook erg gecharmeerd van het eindresultaat, het is werkelijk een uniek en vooral prachtig model geworden. Complimenten Jan :brouw: !


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 11 apr, 2024 10:08 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 07 jul, 2012 12:00 pm
Berichten: 925
Knap stukje werk, zeker de combinatie met de stander en info is top.
Mooi uitgevoerd..... :brouw:

Gerhard


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement