Citaat:
Zal wel weer te snel zijn maar de verdikking onder de ruitenwissers heeft bij een 2800 wél en bij de lichtere typen géén verlaging volgens mij. Dat is daar helemaal recht van links naar rechts.
Iets te snel Jeroen.
Inderdaad hoort daar een vulstrip te zitten maar die gaat ook haaks omgezet richting de voorruit terwijl de kleine zijstukjes die je van de 2800 kan laten zitten bij de F218 schuin omgezet richting de voorruit gaan.
Je ziet dus duidelijk die vulstrip in het plaatwerk, betere foto kon ik even niet vinden maar zie onderstaand.
Maar Gerard zal het topic wel goed lezen en daar rekening mee houden.
Trouwens Gerard, slim idee van je om dat stuk plaatwerk t.p.v. de spatborden te laten staan om daar dan het nieuwe overheen te zetten.
EN, de kleine portierraampjes hebben toch echt wel raamrubbers, welliswaar niet dik opgelegd maar ik zou daar wel mee kunnen leven dus daar het mes niet inzetten (even je hoofd draaien
)
EN, vooral niet teveel plamuren, zakt je na verloop van tijd in met een lelijke naad als gevolg. En dan meestal een half jaar nadat je model af is arghhhhh.
Succes.
Johannes
Ha johannes , nee hoor het kleine raampje ,laat ik de rubbers staan , ik doelden op het voorraampje wat je open kan draaien ,daar zit ook een een raamrubber bij italeri, en die hoort daar niet .