Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu za 27 apr, 2024 7:56 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 24 maart, 2024 18:31 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4398
Woonplaats: Aartselaar
Beste vrienden sta me toe jullie even een korte anekdote te vertellen over deze kit
Twee weken geleden ( nu mijn vrouwke wat beter is )kreeg ik het in mijn kopke om eens een grote schaal ineen te prutsen , dus ikke zoeken op het internet tweedehands , marktplaats enz , uren aan een stuk want ik wilde een redelijke prijs betalen en me mijn vel niet afstropen als ge soms de prijzen ziet .
Ok ik vind er eentje de Porsche 934 schaal 1/12 , ik begin met de verkoper over de prijs of hij misschien iets in de prijs kon neen want er is 80€ geboden en ik moest bieden , maar ik wilde niet hoger en liet hem weten dat ik niet verder ging , niks meer gehoord
Twee dagen later krijg ik een mailtje dat hij toch akkoord ging , ik schrijf ok geef me uw gegevens dan breng ik het vanavond in orde
Niks meer gehoord
Verder gezocht en weer ene gevonden in Nederland ook weer dezelfde vraag of hij in de prijs kon tegoedkomen ook weer 10€ gezakt en de verkoop was ok ook weer de gegevens gevraagd , ditmaal langs marktplaats maar vanuit België kan je bij Marktplaats niet betalen alleen langs SEPA maar daar geraakte ik niet verder dan mijn naam dus dat ging ook weer niet
Weer verder gezocht en eindelijk had ik beet iemand van de kanten van Luik in de walen maar ik moest hem komen halen , dus zaterdag even over en weer gereden en zodus heb ik mijn Porschke
En nu komt de clou van het verhaal eens thuisgekomen kreeg ik een mailtje van de eerste verkoper of ik nog interesse had :lol: :lol: :lol:
Seffens beelden ik moet even weg


Laatst bijgewerkt door coachke op di 26 maart, 2024 9:21 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 24 maart, 2024 21:55 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4398
Woonplaats: Aartselaar
Sorru hier ben ik terug met de beelden
Tuurlijk eerst de boxart

photo 597214

Een geweldige enorme grote doos en ze zit goed vol hoor

photo 597213


photo 597215

photo 597216


photo 597218

Nu mijn Frans is echt erbarmelijk , maar tijdens dat de man een vervend autobouwer het een en ander vertelde over bouwdozen en kitjes zei ik in mijn beste onverstaanbaar Frans dat ik nog verf moest kopen , liep de man even buiten en kwam met drie grote flesjes zero paint in de juiste kleur en ik kreeg ze erbij

photo 597217

even de 934 naast de 935 gezet leuk he

photo 597219

photo 597220



Ben nu tijdens drogen van de kleine Porsche al aan de motor begonnen maar dat komt later
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 maart, 2024 0:54 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 05 feb, 2017 12:58 pm
Berichten: 846
Marc,

Goed om je weer bezig te zien, en nog beter om te horen dat het met de gezondheid van uw lief langzaam beter gaat, of toch niet verder verslechterd.
En nu deze prachtige zeer gedetailleerde kit. Ik zie zelfs zuigers in de sprue zitten. Die verdwijnen waarschijnlijk voor altijd uit het zicht, maar wij weten dan toch dat ze er zitten.
Veel succes met de bouw, en heel mooi dat je die ZP verf erbij kreeg. Let wel even op als je nog geen ervaring met die verf hebt. De verf zelf droogt mat op, en heel licht korrelig. Lang geen sinasappel hoor!!
De glans, zowel mat, semi mat of glans komt pas met de bijpassende clearcoat. Maar wellicht weet je dat allemaal al wel met al jouw ervaring.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 maart, 2024 18:47 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 okt, 2005 10:35 am
Berichten: 6319
Woonplaats: Blauwhuis
Heel fijn te horen dat het moeders de vrouw weer iets beter gaat.

De 934 kent wel wat valkuilen, zeker als het een her,her,her uitgave betreft.
Pasvorm laat hier en daar wel ernstig te wensen over.
Maar verder is het een geweldige kit om te bouwen.
Ik heb hem ook weer op zolder liggen.

De slangetjes die erbij zitten zijn wel wat te stug voor de bochten die ze moeten maken :wink: .

_________________
Grt'n Dennis


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 maart, 2024 19:21 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4398
Woonplaats: Aartselaar
dank u voor de info dan kan ik er rekening mee houden


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 maart, 2024 23:33 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 15 maart, 2008 15:03 pm
Berichten: 1402
Niet om vervelend te doen maar ik denk dat je een 934 gaat bouwen. De titel van het topic is 935. Ik weet het, bevredigen van kleine beestjes.

Ik volg je met genoegen.

Rob.

_________________
Ik ben nergens geschikt voor
Maar daar ben ik heel goed in


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 26 maart, 2024 9:19 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4398
Woonplaats: Aartselaar
me i'm sorry ik ben met alle twee bezig eentje in 1/24 schaal en de grote en brengt soms wat verwarring


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 26 maart, 2024 9:22 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4398
Woonplaats: Aartselaar
Heb het verbeterd
Sorry


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 26 maart, 2024 11:18 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 15 maart, 2008 15:03 pm
Berichten: 1402
He joh, ik snap 'm. Ik ben allang blij dat er grote 934 gebouwd gaat worden. Ik ben gestopt met het bouwen van, in mijn ogen, een soort van uber 934. Body van de 934 op het onderstel van een 935.

Mocht je wat van mijn ideeen wil zien, gelukkig heb ik, buiten de onafgemaakte modellen, de foto's nog.

photo 564919


photo 564918

Een paar voorbeelden van mijn doel.

Ik volg.
Rob.

_________________
Ik ben nergens geschikt voor
Maar daar ben ik heel goed in


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 26 maart, 2024 11:24 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4398
Woonplaats: Aartselaar
vind het spijtig dat je gestopt bent zulke uitdagingen vragen veel tijd en werk maar ik zie dat er potentie in zit
Misschien in de toekomst nog he , wie weet


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 49 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement