Dank allemaal voor de aanmoedigende commentaren.
Bij deze weer een update. Gepuzzel en geëxperimenteer met mods om in de buurt van het origineel te komen.
Eerst de afstandhouders geplaatst. Die moet je zodanig op maat maken dat je de ene zijde zo ver in het gat van de connector kunt schuiven, zodanig dat je die dan in de connector aan de body kant kunt schuiven zonder dat ie te kort is en er dus weer uit valt. De juiste hoek en diepte getest met een tandenstoker.
En dit is dan het resultaat. Heeft me wel wat pogingen gekost.
Niet in de kit, wel op de echte. De verbinding met de dynamo, en de bijbehorende aluminium doorvoerbuis.
Wat gefröbel.
En het resultaat.
Verder met de remleidingen, waarin deze kit niet voorziet. Diverse foto's bestudeerd. Echter de referenties komen vaak van auto's die nu nog rijden. Ik heb in totaal 6 verschillende versies gezien. Koperen leidingen, slangen, combinaties. Ook verschillende lay-outs.
Uiteindelijk is het dit geworden. Wat mij betreft komt dat redelijk in de buurt.
Een T-stukje moest gemaakt worden door een gaatje in die messing buis te boren, en daar vervolgens een kort stukje in te lijmen. Daarna de zaak op maar geschuurd.
En dit is het geworden.
Achter is voorzien in het ontkernen van een bijgeleverde draad om een slang te maken. Echter als je die buigt, knikt die slang vervolgens.
Op de beurs vorig weekend in Houten wat looddraad gevonden. Dat er weer in geprutst. Dat is erg zacht. Nu kon ik de slang buigen, zodanig dat ie in positie blijft, zonder te knikken.
Dat looddraad is te verkrijgen vanaf 0,2 mm diameter.
Was een heel gedoe, maar ik ben wel tevreden met het resultaat.
Bij de volgende update verder met de leidingen aan de achterzijde, en wat mods rondom de cockpit. Het einde begint nu echt in zicht te komen.