Slechts één foto, maar daarachter zit best wat werk
… de grote opbouw van de carrosserie paste niet lekker. Ik dacht eerst dat er nog ergens wat pinnetjes van de borgbouten niet goed waren afgeknipt, maar dat was niet het geval. Voor de zekerheid er nog eens een schuurpapiertje langs de binnenkant gehaald, maar dat bracht geen verbetering.
De tank achterin en de stoel zitten er goed in, het lijkt erop dat of het chassis toch niet recht spoort of er zit toch een torsie in de opbouw van de carrosserie. Uiteindelijk heb ik dat deel voorzichtig warm gemaakt in een badje warm water en met een föhn drooggeblazen en zo wat temperatuur erin gehouden
Omdat er inmiddels best een kwetsbaar geheel staat moet ik heel voorzichtig zijn met zaken aandrukken. Maar het is grotendeels gelukt, helemaal top zit het niet, maar acceptabel. Stoeltje ben ik tevreden over, de door de carrosserie gestoken remhendel zit ook goed - het meegeleverde canvasstrookje voor de afdichting heb ik vervangen door een stukje kunstleer wat ik nog had liggen (en ook hier alvast de stofweathering aangebracht).
De PE-deeltjes aan de buitenzijde (ter hoogte onderkant stoel) pasten door het gebruik van de borgpennen niet meer, daar heb ik twee gaatjes geboord zodat ik deze rond de boutjes toch kon plaatsen.
Uitlaat, wielen, de buitenom lopende stuur- en overige stangen liggen allemaal klaar
- maar ik zal eerst de borgdraden aan moeten brengen, daar kan ik straks niet meer lekker bij. Zie er wel tegenop, de borgpennetjes zijn nog geen mm groot en hoewel ik het dunste ijzerdraad heb (34 gauge) vraag ik me serieus af of ik dat er omheen gewikkeld krijg.
Tweede miniprojectje is de beschermkap / ruitje dat op de carrosserie moet komen. Tussen de ruit en de carrosserie moet nog een stoflapje worden aangebracht, en twee kleine PE deeltjes dat de ruit op zijn plek houdt.