Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu za 27 apr, 2024 3:48 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 13 nov, 2008 13:22 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 02 dec, 2005 20:26 pm
Berichten: 3300
Woonplaats: West-Vlaanderen
Jah, ik ben er inderdaad in geslaagd om dat zwarte gedeelte te vergeten. Best dat je het laat weten... En die lines in de bumpers, die vergeet ik nu elke keer he. Vorige model ook al. Maar dat kan ik nog allemaal aanpassen.

Wat niet meer mogelijk is, of amper; das die rode lijn aan de zijkanten. Hoewel, het is een decal, dus misschien zou ik die er toch af kunnen krijgen. Vreemd he, in de twee jaar ervoor reed ie met een rode onderzijde en dan plots met een witte kant. Waarschijnlijk een andere wagen, zou ik eens moeten opzoeken. Ik veronderstel dat het die fout is, die je wil aanduiden?? En zeggen dat ik het eerst juist had, maar door gebrek aan goede foto's het niet zeker wist. Dan maar die decals eropgehangen en achteraf niet meer op gelet...

Okey, ik weet nog wat doen eer de fotoshoot komt... Gelukkig blijft het enkele dagen schoon weer...

Merci Scooby, ge zijt op de hoogte en vooral heel kritisch... Maar je hebt wel gelijk. Aanpassen die handel... LOL

_________________
Werkbank: BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) - Audi Quattro A1 (Mikkola)
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - 'Tia' Mazda Miata (Cars)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 14 nov, 2008 19:16 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 24 aug, 2008 19:59 pm
Berichten: 410
Woonplaats: Belgie
Eerst en vooral proficiat met je model ziet er top uit !! Je moet echt goed opletten om een foutje te zien (als die er dan al zijn)

Maar toch heb ik nog iets kleins gezien namelijk je decal aan de voor-onderbumper aan de rechterzijde staat die precies wat meer rechtop dan de linkerzijde die meer naar de luchtopening leunt.

Afbeelding

Maar wel schitterend werk .ben fier ook een West-Vlaming te zijn :D

Heb me ook de celica van auriol aangeschaft , Koste me 10€ 2dehands :o

Pieter


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 14 nov, 2008 19:21 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 02 dec, 2005 20:26 pm
Berichten: 3300
Woonplaats: West-Vlaanderen
Dju toch, men begint al serieus kritisch te worden op mijne modellen... Maar zo heb ik het graag hoor. En ik kan niet alles zien he... Maar bij deze ben ik toch een paar keer de mist in gegaan. Het nadeel van een vluggere bouw he...

Die decal kan ik nog verplaatsen want laat dat nu de enige twee zijn die niet onder de vernis zitten (vergeten erop te zetten :oops: )

Komt dus in orde dit weekend !!

_________________
Werkbank: BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) - Audi Quattro A1 (Mikkola)
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - 'Tia' Mazda Miata (Cars)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 15 nov, 2008 1:46 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 05 dec, 2005 4:43 am
Berichten: 929
Woonplaats: roeselare west vlaanderen
Loeten schreef:
Jah, ik ben er inderdaad in geslaagd om dat zwarte gedeelte te vergeten. Best dat je het laat weten... En die lines in de bumpers, die vergeet ik nu elke keer he. Vorige model ook al. Maar dat kan ik nog allemaal aanpassen.

Wat niet meer mogelijk is, of amper; das die rode lijn aan de zijkanten. Hoewel, het is een decal, dus misschien zou ik die er toch af kunnen krijgen. Vreemd he, in de twee jaar ervoor reed ie met een rode onderzijde en dan plots met een witte kant. Waarschijnlijk een andere wagen, zou ik eens moeten opzoeken. Ik veronderstel dat het die fout is, die je wil aanduiden?? En zeggen dat ik het eerst juist had, maar door gebrek aan goede foto's het niet zeker wist. Dan maar die decals eropgehangen en achteraf niet meer op gelet...

Okey, ik weet nog wat doen eer de fotoshoot komt... Gelukkig blijft het enkele dagen schoon weer...

Merci Scooby, ge zijt op de hoogte en vooral heel kritisch... Maar je hebt wel gelijk. Aanpassen die handel... LOL
Sorry Loeten :D

Het eerste die mij opviel was de panel line van de achterbumper, dan viel mij het latje op boven de nummerplaat die wit was.
Dus ik gaan zoeken achter een foto van de echte wagen (heel gemakenlijk gevonden via google- Lundgaard ypres 2000)
En dan viel mij het rood langs de zijkanten ook op.

Was toeval eigenlijk.

Ik vrees dat je dat rood niet meer zal afkrijgen als die decal onder de lak zit.

_________________
subaru world rally team


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 16 nov, 2008 11:31 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 02 dec, 2005 20:26 pm
Berichten: 3300
Woonplaats: West-Vlaanderen
scoobyfreak schreef:
Sorry Loeten :D

Het eerste die mij opviel was de panel line van de achterbumper, dan viel mij het latje op boven de nummerplaat die wit was.
Dus ik gaan zoeken achter een foto van de echte wagen (heel gemakenlijk gevonden via google- Lundgaard ypres 2000)
En dan viel mij het rood langs de zijkanten ook op.

Was toeval eigenlijk.

Ik vrees dat je dat rood niet meer zal afkrijgen als die decal onder de lak zit.


Das nikske hoor, echt waar. Ben blij dat je het zag. Soms zie je dingen over het hoofd of heb je geen correcte referenties.

Zo ook wat Pieter zei, het was mij niet opgevallen en moet na het sollen gebeurd zijn...

Anyway, die decal op de voorste bumper zit nu correct. Ook het zwarte stukje op de kofferklep staat in het zwart. De decal bij de achterbumper is ingesneden, bedekt met sol en zal na de topper deze namiddag bijgekleurd worden.

Het enige is nu die rode band, we gaan zien of ik die nog kan lossen... Het zit al onder blanke lak dus... Kans is klein. Daarnet even geprobeerd met wat tape en trekwerk, maar het verroerde van geen meter...

_________________
Werkbank: BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) - Audi Quattro A1 (Mikkola)
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - 'Tia' Mazda Miata (Cars)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 17 nov, 2008 0:27 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 23 apr, 2005 15:22 pm
Berichten: 6562
Woonplaats: Houthalen (Belgie)
Kan je het geheel niet afplakken en dan die rode band terug met wit overspuiten :?:

_________________
Mvg Johny 8)

"When people rob banks, they go to jail."
"When banks rob people, they get a bonus."

http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=66


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 21 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement