Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 26 apr, 2024 10:36 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 142 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 maart, 2006 14:25 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 26 okt, 2004 12:04 pm
Berichten: 85
Woonplaats: Zaandam
nr. 1 Tom21 samba bus 23 window
nr. 2 Farlake 70 monte carlo
nr. 3 Bert Volvo f12

Voor zover mijn 'votes'
Sander


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 maart, 2006 14:39 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 maart, 2005 15:51 pm
Berichten: 2993
Woonplaats: Wezep
1. Raoul (Farlake) met de '70 Monte Carlo
2. Kris (Iceracer) met de '70 Dodge Super Bee
3. Bert (Bert) met de Volvo f12 Globetrotter


Als eerste wil ik iedereen bedanken voor deze mooie wedstrijd. Ik vind dat iedereen een geweldige prestatie heeft geleverd en heeft afgesloten met een mooi resultaat. Voor mij was de keuze heel moelijk, hier een reden bij deze keuzes:
1. Raoul heeft een geweldig strak model neergezet, compleet nagebouwd van een schilderij. De paintjob met Alclad is superstrak, de details zijn mooi en de afwerking is voor elkaar. Wat mij betreft de winnaar van deze BCC.
2. Op de nipt 2e plaats staat Kris met de Superbee. De afwerking is dik voor elkaar en na een 2e poging voor de paintjob zit hij mooi in de lak. goede details onder de motorkap en een leuk interieur. Ik weet niet wat er mist, maar het is net niet genoeg voor de eerste plaats.
3. En dan voor mij best verassend Bert op de derde plaats. Ik heb persoolijk helemaal niks met trucks, maar deze man heeft echt goede kwaliteiten in de vingers. Ik heb met verbazing gekeken de dingen die hij gescratched heeft en dat ook nog op het nippertje. Dus wat mij betreft heeft deze truck de derde plaats zeker verdiend.
Dan volgens heel nauw op de top drie Tom, Ronald, Arno, Robin, Denman en Remco. Ook alleen geweldig mooie modellen neergezet, maar ik moest een moeilijke keuze maken.

_________________
1957 Chevrolet Corvette “barnfind” in aanbouw
ZiS-151 BM-13N “Katyusha” in aanbouw


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 maart, 2006 15:33 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 okt, 2005 18:50 pm
Berichten: 214
Woonplaats: Maastricht
NR 1, bert met zijn volvo.
NR 2, Iceracer met zijn super bee.
NR 3, farlake met de monte carlo.

Sluit me aan bij alle eerdere prijzingen wat over deze drie gezegt werd. Petje af.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 maart, 2006 15:54 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 09 apr, 2005 18:36 pm
Berichten: 5514
Woonplaats: Heemskerk
#1: Iceracer
#2: Bert
#3: Ronald Kok

Maar eigenlijk is iedereen een beetje winnaar, ze zijn allemaal prachtig en iedereen heeft er hard zijn best op gedaan!!

Robin

_________________
Ik brouw dus ik ben.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 maart, 2006 16:23 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 24 dec, 2004 12:45 pm
Berichten: 6785
Woonplaats: Heemskerk
Nummer 1: Tom met ze samba bus
Nummer 2: Arno met de Porsche
Nummer 3: Ronald met de pickup


Bij Farlake zou ik voor nummer 4 gaan maar ik mis erg veel details in het motorblok. De kleur is mooi maar dat is niet alles

Kris.

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 maart, 2006 17:18 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 16 okt, 2005 9:07 am
Berichten: 860
Woonplaats: Castricum
Nummer 1: Farlake
Nummer 2: Bert
Nummer 3: Iceracer

Dat is mijn top 3, het was erg lastig om te kiezen maar het is toch gelukt.
Arjan


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 maart, 2006 17:32 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 30 jun, 2005 17:33 pm
Berichten: 212
Woonplaats: Delft
Nr 1: Deathtrap met de 930
Omdat enthusiast modellen echt niet de makkelijkste zijn om te bouwen en deze bovengemiddeld goed gemaakt is.

Nr 2: Ronald Kok met de rat
Omdat hij zo'n mooie, bijna diorama achtige sfeer geeft, en het onderwerp echt eer aan doet.

Nr 3: Farlake met de Monte Carlo
Puur omdat die verfbeurt echt briljant is. Een van de betere die ik ooit gezien heb!

_________________
Hard bezig met de collectie uitbreiden


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 maart, 2006 18:21 pm 
Offline
Moderator met vakantie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 aug, 2005 23:22 pm
Berichten: 4977
Woonplaats: Brunssum
Heel moeilijk nu ik erbij stilsta, het stemmen.

1 RemcoZ met de Fiat, zeer strak gebrouwd, zeer leuke wagen. En zeer treffend in die rode kleur, mijn nummer 1 dus.

2 Deathtrap met de Porsche, een van zijn betere, zoniet het toppertje uit de nu al gebrouwde Porsche stal van Arno. Zoals eerder vermeld niet de makkelijkste kit.

3 The flying Dutchman (Jelle) met de 2 CV. Oftewel jong talent. Op zeer kleine schaal gebrouwd die 2cv met gevoel voor detail. Het kleine Franse vlaggetje in de hoed van de vooruit, lading hout achterin, verweren van de auto. Met vliegtuigen vertoond Jelle een stijgende lijn, en met deze 2CV laat hij zien dat hij een en ander onder de knie heeft.

Maar zoals eerder vermeld, heel moeilijk om uit al die prachtmodellen een keuze te maken.

Groetjes Robert


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 maart, 2006 18:26 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 dec, 2004 15:18 pm
Berichten: 12252
Woonplaats: Eibergen
Op 1 Ik natuurlijk, had ook nietanders verwacht :lol: :lol:

Ok here are the results of the Dutch jury.

Nummer 1 Bert met zijn Globetrotter... Brouwer die van standaartbouwer naar topbouwer is gegaan (nee nee nog net geen meesterbrouwer :wink: )


Nummer 2 Kris aka Ice racer, doordaat hij met dit model een stap hoger op de ladder is geklommen.

Nummer 3 De rest van de deelnemers, omdat deze een goed resultaat heeft neergezet, hetzij in een korte tijd of om het zomaar te zeggen een niet echt spectaculair model (mijn mening) een enkele uitzondering daar gelaten.

Ron

Op naar de volgende BCC :brouw:

_________________
2024 bouwsels
WIP MFH. BSA Bleu Star [1933] https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55473
Gereed Norton Manx 500cc. https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55417
Gereed. MFH 1/9 Crocker (motorfiets). https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=54931


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 maart, 2006 18:33 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13623
Woonplaats: Haarlem
bert schreef:
3 The flying Dutchman (Jelle) met de 2 CV. Oftewel jong talent. Op zeer kleine schaal gebrouwd die 2cv met gevoel voor detail. Het kleine Franse vlaggetje in de hoed van de vooruit, lading hout achterin, verweren van de auto. Met vliegtuigen vertoond Jelle een stijgende lijn, en met deze 2CV laat hij zien dat hij een en ander onder de knie heeft.

:D Bedankt Robert,
Met één stem ben ik al tevreden 8) :lol: :wink:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 142 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement