Dank voor jullie comments gents
Timmie schreef:
Jammer van de pallets voor de AIM54 moeten die trouwens ook nog zwart worden?
dan zou je nog kunnen proberen om deze voorzichtig los te wrikken.
Ben wel benieuwd hoe deze helemaal af er uit komt te zien.
Ik heb geprobeerd de pallets los te wrikken......en dat lukte wonderbaarlijk goed, zonder de verf te beschadigen.....dus het foutje kan ik nu mooi herstellen. Zoals Ruud ook aangeeft zijn de pallets grijs en dat is op de foto's die heb bekeken ook zo.
Shujaa schreef:
Overigens heb ik stiekum ook iets geleerd ! Ik heb eveneens een aantal exemplaren van dit doosje liggen, weet
hoe de AIM-54 pallets correct gemonteerd moeten worden, maar wist niet dat deze bij de Revell 1/144 exemplaren slechts op een manier (en dus helaas foutief) kunnen worden bevestigd. Thanx voor de tip !

Nu begin toch te twijfelen of de fout wel bij Revell ligt....ik denk dat ik zelf de fout heb gemaakt.....ik ben teveel van de tekening uit gegaan en misschien te snel te werk ben gegaan. Het zijn hele kleine bevestigingspuntjes en aangezien de lijm werkt als zoutzuur voor het plastic, voel je nauwelijks dat ze zich bevestigen aan het voorgegoten gaatje. Ik ga dat eens controleren met een dryfit op een ander exemplaar.
Shujaa schreef:
Jaaaaa
Shujaa schreef:
Desondanks kun je de aanvullende informatie mogelijk waarderen...
Dit vind ik altijd leuke info om te lezen en wordt iig door mij zeker gewaardeerd Ruud. Zoals ik ook in mijn intro aangaf.....zijn de VX sqn's experimentele sqn's geweest.....dus lijkt het me niet meer dan logisch dat het experimentele deel niet alleen bewapening e.d. is geweest, maar ook verbetering van het vliegtuig zelf.....
En hier vliegen de dames naast elkaar

Shujaa schreef:
Overigens denk ik niet dat het je intentie is om een "perfecte" VxX-9 Tomcat te bouwen
Dat klopt helemaal, want mijne wordt een VX-4

, maar ook daarvoor geldt jouw opmerking zeer zeker.
Waar staat de afkorting BuNO eigenlijk voor?
Cheerz
Barry