Tis wel je eerste keer met dit spul dus nog even wennen en de basis is goed, maar persoonlijk zou ik dit echt overnieuw gedaan hebben. Waarom? Ik vind de zandkorrels te groot, teveel vegen over de motorkap en rare zandvorming op de achterzijde.
Ik denk zelf dat een andere opbouw van de vervuiling beter zou zijn, namelijk
Ik zou de banden toch een andere kleur geven, op de foto komen ze nogal groen over, probeer deze eens op loopvlakken zwart, wangen donkergrijs, heel licht drybrushen met lichtblauw. en zou een wat zwaardere pinwash gebruiken
vervuiling
Kijk eerst eens wat foto's, neem dan een oud penseel knip die kort af en stempel dan met een redelijk droge kwast een paar zandkleuren door elkaar aan de binnenzijde spatborden, langs de deuren, onderzijde bumpers, achterzijde/onderzijde reservewiel, hoeken van achterschot net tot aan de achterlichten, radiatorspijlen 1/3 van onder licht instuiven, beetje aan motorkapneus, ramen daar waar de wissers niet komen, maar betrek ook de zijkanten mee, bovenzijde achterbanken en uiteraard de wielen, al zou ik de loopvlakken van de profielnokken wat schoner houden.
Elke stap met geduld opbrengen en hou je model bij elke tussenstap eens voor de spiegel met daglichtlamp of buitenlicht. Wanneer je het gevoel heb dat het klaar is, ben je net te ver
Daarna zou ik aan de binnenkant van de spatborden met de pigmenten gaan werken
_________________
BertUS
Klik hier voor mijn siteZit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm