er zijn 2 proto's gemaakt, een paar pre-productie exemplaren en productietoestellen... maar als je zoekt naar foto's schelen deze veel van elkaar...
dat zou moeten de kit-versie zijn:
deze heeft andere bakken en wielkappen
deze ook nog eens:
deze heeft een andere koepel...
enz.. enz...
Bedankt, er wordt meer en meer naar wielvoertuigen gegaan, niet enkel omdat de terreinvaardigheid beter is, maar ze zijn lichter, mobieler, goedkoper, enz... dan tanks.
De koepel kan 85° naar links en rechts draaien, de loop kan van -1° naar 70° in het vertikale vlak. Dat ie zover kan draaien en nog schieten heeft misschien ook te maken met de terugstootdempers.
het begin:
de eerste 2 onderdelen:
en in dryfit:
er zijn geen houders voorzien om deze plaat op hoogte te houden, dus eerst positioneren met tape, meten hoeveel je ongeveer nodig hebt en met het afval (de gietblokken van de resindelen een verhoog maken:
op maat vijlen en droogpassen:
klaar om te lijmen.
Net zoals Roy zijn paneellijnen vulde maak ik gebruik van de CA om de overgang tussen de twee delen te vullen. daarna het teveel wegvijlen en nu is ie klaar om de naden te testen met verf: