Goed, even van het amfibie voertuig naar de Harley Davidson WLA. De zogenaamde Liberator van Harley Davidson. De kennismaking van Europa met deze prachtige
motorfiets. Door heel Europa in gezet, met name ook veel aan het oostfront. Omdat er weinig in deze motoren werd gehandeld tijdens de koude oorlog is het voormalige oostblok tegenwoordig
een grote leverancier van reserve-onderdelen. WLA heeft een 45 cubic inch motor, W staat voor de serie aanduiding, L staat voor "high compression" en A staat voor Army.
Een gerestaureerde Liberator.
eerst een laagje verf aan de sprue gegeven, daarna in elkaar geplakt. Dat leverde toch best wel wat verfschade op.
Daarna nog een keer met een klein penseel geverf, dit leverde een goed resultaat op, maar was echt een ongelooflijk priegelwerk. gietnaadje gezien, nog een keer geschuurd en weer geschilderd.
De verschillende onderdelen geschilderd en een lakje gegeven
Van een nieuwe doos een klein sterretje gevonden.
Over priegelen gesproken!
2 washes gegeven en een laagje vernis. Wat mij betreft is het af
Volgende update is het amfibie voertuig en de halftrack.