Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 26 apr, 2024 9:43 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 230 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 08 maart, 2015 20:55 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 17 mei, 2013 9:04 am
Berichten: 1610
Je doet je naam Prutser geen eer, echt heel netjes allemaal. De Intruder vind ik het meest interesant want: hoogteroer is mooi.

Jeroen


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 08 maart, 2015 21:15 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 04 mei, 2014 11:49 am
Berichten: 4
Hij word mooi hoor neem je hem ook mee naar Ureterp 25 april.

gr Jelle Franeker


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 08 maart, 2015 23:15 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18527
Woonplaats: Hurdegaryp
Hey Prutsert. Wat een prachtig wapenarsenaal hang je er onder. Gaaf hoor.

Maar euh... Ik meende dat de 'Stars-n-bars' met de punt naar voren moest. Sinds ik eens ergens een fout heb gemaakt bij het plaatsen van een roundel, let ik hier een beetje op. Op de romp staat de punt omhoog, op de vleugel bij mijn weten in de vliegrichting. Ik weet uiteraard niet of er uitzonderingen zijn. Een fake canopy aan de onderkant en een verkeerd geplaatste roundel wellicht om te suggereren dat het vliegtuig de andere kant op gaat?

Afbeelding

Afbeelding

René

Next model, Huntert. Heb je niet iets voor Hurdegaryp 7 november? Iets van testpiloot Gerben Sonderman, of een prototype, of een test-object. Is ook het thema van IPMS-Noord tijdens ESM een weekje eerder.

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 08 maart, 2015 23:56 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 22 sep, 2014 9:41 am
Berichten: 1707
Dat ziet er fraai uit PAPA332.
leuk te zien dat je achter de schermen erg druk bezig bent geweest en ondanks de kwelgeest er toch in bent geslaagd om rasse vorderingen te maken !

Edoch... Bonuspunten voor René ! Het viel mij eveneens op dat de roundel op de vleugel 180 graden gedraaid is...! Niet per definitie verkeerd omdat er wel degelijk kisten rond vliegen met dit soort "fouten". Soms zijn het geintjes van de spuiterij, maar meestal zijn ze te wijten aan "maandagochtendwerkzaamheden"... (Geen idee wat de woordwaarde daarvan is, maar je scoort er geheid goed mee ! :lol: ) Anyways: den roundel zit dus op z'n kop...

Voor wat betreft je volgende project: zéér zeker een fraaie collectie en ik ben ervan overtuigd dat elke doos wel schreeuwt om aandacht en een genot zal zijn om te bouwen. Zeker ná de Trumpeter A-10...!!! De Revell Hunter is een geweldig leuke doos om aan te prutsen: goeie pasvorm, toch een aantal leuke uitdagingen en uiteindelijk een mooie toevoeging aan je collectie. Bouwt tevens "lekker vlot weg".

Voor wat betreft de Academy Viper, een mooie tweede keus maar deze doos kent wel een paar uitdagingen waar wat extra tijd aan zal moeten worden besteed om het een en ander recht te breien... Indien je intresse hebt in het voorstel wat ik je enige tijd geleden heb gedaan, zou de Viper dit "doel" mooi kunnen dienen... :D Ik heb deze doos eveneens liggen met de intentie om er een NL MLU van te maken... :D Zou wél inhouden dat we "off-line" wat zaken moeten uitlijnen...

Gr. Ruud.

_________________
Finished:
Hunter Mk.6 - Revell 1/32 - "Start to Finish"
F-104S M.M.6716 - "RevelloGawa" 1/48 - "Start to Finish"


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 09 maart, 2015 0:57 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw

Geregistreerd: ma 19 okt, 2009 20:04 pm
Berichten: 1815
Woonplaats: Drachten
Verhip...Die roundel gaat mij slapeloze nachten bezorgen..Nou ben ik in de gelukkige positie dat ik deze nog niet geseald heb met PP, dus met een klets Sol moet ie te corrigeren zijn..Ik hou jullie op de hoogte, terwijl ik me nu terugtrek om me te gaan schamen! :oops:

_________________
Rock bottom is good solid ground, and a dead end street is just a place to turn around.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 09 maart, 2015 10:01 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Ik wil je niet nog meer slapeloze nachten bezorgen hoor, maar je EL lijkt ook wat scheef te zitten...

Afbeelding

Wat je volgende project wordt ga ik me niet over uit laten aangezien je toch niet naar mij luistert :P Je wacht gewoon net zo lang tot er iemand de kit van jouw voorkeur roept :lol:

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 09 maart, 2015 17:36 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw

Geregistreerd: ma 19 okt, 2009 20:04 pm
Berichten: 1815
Woonplaats: Drachten
Van de "L" ga ik niet wakker liggen, deze heb ik namelijk inmiddels met een eenvoudige stift (zwart) uit de schoolvoorraad van Mrs. Prutser bijgewerkt! De decals op de staart een beetje netjes aanbrengen was toch al wat tricky vanwege de opliggende klinknagels, die, naar mijn bescheiden mening, wel wat minder fors hadden mogen zijn.

_________________
Rock bottom is good solid ground, and a dead end street is just a place to turn around.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 09 maart, 2015 19:54 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw

Geregistreerd: ma 19 okt, 2009 20:04 pm
Berichten: 1815
Woonplaats: Drachten
jellezipper schreef:
Hij word mooi hoor neem je hem ook mee naar Ureterp 25 april.

gr Jelle Franeker

Helaas, ik zal blij zijn als ie op de plank staat, en daar blijft ie ook! :mrgreen:

_________________
Rock bottom is good solid ground, and a dead end street is just a place to turn around.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 10 maart, 2015 23:04 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 nov, 2013 13:30 pm
Berichten: 836
Woonplaats: regio Haaglanden
prutser332 schreef:
jellezipper schreef:
Hij word mooi hoor neem je hem ook mee naar Ureterp 25 april.

gr Jelle Franeker

Helaas, ik zal blij zijn als ie op de plank staat, en daar blijft ie ook! :mrgreen:


Plank + A10 meenemen? :lol:

_________________
Thomas


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 10 maart, 2015 23:53 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Hèhè, ik ben voor! Niet zo miepen prutser! Gewoon mee nemen!

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 230 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement