Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu za 27 apr, 2024 8:10 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2021 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 28 jan, 2024 23:20 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 11 nov, 2007 14:42 pm
Berichten: 2468
Woonplaats: De Klomp
Hallo allemaal,

Afbeelding
Momenteel loop ik tegen een uitdaging aan met programmeren (de Pi kan geen apparaten vinden via de I2C, dat moet opgelost worden om te kunnen programmeren), daarom besloten om mezelf wat lucht te geven in dat opzicht en de opbouw weer even op te pakken. Dat pakt goed uit, de voorkant van de opbouw zit inmiddels in elkaar.
Afbeelding
Het laatste gat vooraan zal opgevuld worden met een in resin geprint en volledig gedetailleerd onderdeel.

Afbeelding
Toen ik vanmorgen wakker werd en Vesselfinder bekeek zag ik dat de Well Enhancer op dit moment in Amsterdam ligt. Zodoende heb ik mijn camera gepakt en ben ik naar Amsterdam gereden en heb ik mijn telelens goed gebruikt voor allerlei close-ups om weer verder te kunnen. Helaas kon ik niet heel ruim om het schip heen maar toch heb ik een paar vraagstukken kunnen beantwoorden (de kleur van 1 van de lampen in de mast was niet duidelijk, het licht begin deze middag onthulde de kleur), maar tegelijk heb ik ook ontdekt dat ik nog een paar functies heb gemist. Zo komen er 2 bluskanonnen bij achterop de dive-area, de boortoren krijgt nog een kraan erbij en een personeelbakje die langs de achterkant als een lift bemanning omhoog en omlaag brengt.
Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Josse

_________________
Vlaggeschip: Well Enhancer schaal 1:75, opnieuw begonnen, binnenkort gaat het deelproject electronica en programmering toch echt beginnen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2021 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement