Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu za 27 apr, 2024 9:44 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 30 jan, 2016 3:52 am 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8798
Woonplaats: Utrecht
Ik heb me net even drie uur kwaad gemaakt op de gemelde bugs - ik zat me te vervelen :P

Opgelost (of dat zou toch moeten ;) )
  • Opslaan van nieuwe kit - ik bleek wat code herschreven te hebben en halverwege was een stuk nog niet gebouwd in een andere library :oops:
  • Datumprobleem: verholpen, recente update van een andere library was de oorzaak
  • Kleine stylingdingetjes opgelost met foute overlap

Extra features/wensen zijn er nog niet - en development gaat de komende twee weken stil liggen wegens ik ben met vakantie in het buitenland ;)

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 30 jan, 2016 12:19 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 dec, 2006 20:14 pm
Berichten: 3838
Goed bezig!

Verder wens ik je een leuke vakantie!

_________________
--------------------------------------
Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 15 feb, 2016 1:03 am 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8798
Woonplaats: Utrecht
Ik heb zonet een nieuwe update uitgerold - de eerste beta versie. Dit betekent dat alle geplande functionaliteit toegevoegd is.

Wijzigingen:

  • Zoekbalk met auto-complete toegevoegd
  • Gezorgd dat de knop vanuit het forum om een verslag toe te voegen correct titel + topic voorinvult

Indien hier verder geen bugs in ontdekt worden, of er opmerkingen qua gebruiksgemak komen, dan ga ik dit tegen het eind van de maand live zetten.

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 15 feb, 2016 1:30 am 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 jan, 2010 22:24 pm
Berichten: 11869
Woonplaats: St.-Katelijne-Waver (België)
BBT, het probleem met het opslaan van de nieuwe kit hindert me nog steeds. De knop doet het niet, of er is in elk geval geen geen verandering te zien op de pagina. Als ik buiten het venster klik, gaat dat omhoog, wanneer ik dan opnieuw op "kit toevoegen" klik, komt het terug met mijn tekst er nog in. Moest ik nog steeds via diezelfde staginglink proberen?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 15 feb, 2016 1:42 am 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8798
Woonplaats: Utrecht
Ja, zelfde link.

Ik ga morgen kijken of er nog een probleem is, maar normaal zou het moeten opgelost zijn met die nieuwe kit. Probeer eens je cache te legen, misschien gaat daar iets fout...

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 15 feb, 2016 1:58 am 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 jan, 2010 22:24 pm
Berichten: 11869
Woonplaats: St.-Katelijne-Waver (België)
Ik heb de oplossing gevonden. Je hebt de invoervelden voorzien van een meerkeuzemogelijkheid, maar ik had die niet gebruikt, ze verschijnt ook pas wanneer je begint te typen. Bij het merk zal het geen probleem geweest zijn, maar de schaal heb ik met een slash aangegeven en jij hebt dubbelpunt gebruikt. Je zou bij het ingeven van een fout daar een boodschap kunnen geven, of in elk geval iets laten gebeuren wanneer de knop ingedrukt wordt en een van de invoervensters niet een van de voorgestelde antwoorden bevat (als dat een voorwaarde is om de kit niet goed te keuren toch).

Edit: ik heb nu de kit kunnen aanmaken, alleen krijg ik de build niet opgeslagen. Hij gaat terug naar de kop van de pagina, maar zegt niet welk venster een fout bevat. Hij gaf wel aan dat ik eerst een foute URL als link had opgegeven (had eerst een vreemde site uitgeprobeerd, dan de brouwerswinkel-page en dan iemand anders zijn verslag; hij gaf eerst aan dat ik een correcte URL moet gebruiken en dan zei hij iets raars, dat ik een brouwverslag wilde maken waar al een brouwverslag van bestond) maar nu heb ik een testtopic aangemaakt en zegt hij dat niet meer, zoals hij ook zou moeten. Mijn geselecteerde foto's zijn terug weg, maar bij mijn projecten is er niets toegevoegd met de gekozen topicnaam.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 15 feb, 2016 2:20 am 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8798
Woonplaats: Utrecht
Interessante bevindingen, ga ik deze week mee verder!

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 16 feb, 2016 0:15 am 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8798
Woonplaats: Utrecht
Begrijp ik het goed dat je bijvoorbeeld '1/72' intikt, en dan niet de optie '1:72' aanklikt, maar gewoon '1/72' laat staan?

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 16 feb, 2016 1:57 am 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 jan, 2010 22:24 pm
Berichten: 11869
Woonplaats: St.-Katelijne-Waver (België)
Dat had ik eerst gedaan, waarbij het opslaan van de kit niet lukte. Maar toen ik de meerkeuzemogelijkheid wel gebruikte, die ik pas zag toen ik een 1 getypt had, is het gelukt.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 16 feb, 2016 13:09 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 dec, 2006 20:14 pm
Berichten: 3838
Ik heb ook wat getest. Zo wilde ik de Platoon bustes verslag toevoegen. Zowel het merk als schaal zijn niet in de lijst en ik heb ze geprobeerd toe te voegen, maar dat werkt niet. Ik blijf hangen op de save knop. De foto's staan in een dummy album.

_________________
--------------------------------------
Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 47 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement