Nou dan maar weer een updateje, gisteren een klein bouwdipje gehad, maar nu weer verder aan de slag gegaan.
Als eerste de onderdelen op de plek gezet in de romp, en wat drybrush werk gedaan.
Verder het instrumenten paneel klaar gemaakt:
en toen de romp in elkaar gezet, hier moet nog wel het nodige schuur en plamuur werk gedaan worden om het allemaal mooi strak te krijgen.
hier wat foto's van de cockpit in de romp:
Aan de vleugel moet ook nog het een en ander gebeuren:
en uit eindelijk een zeer slechte dryfit van de vleugel en de romp.
Verder ben ik er achter gekomen dat te veel decal fabrikanten en mask fabrikanten, de Mustang Mk.I te vaak aanduiden met P-51A. dit klopt dus niet. de P-51A is een Mustang II, de Mustang I heeft niet een officiële Amerikaanse aanduiding om dat dit puur een vliegtuig voor de RAF was. soms kon deze wel eens aangeduid worden als gewoon P-51, zonder letter er achter.
Nu zit ik dus met een half gebouwde P-51A, en totaal geen decals voor een RAF Mustang II. heb nu RAF serial en code sheets van Xtradecal besteld bij Flash (aangezien ze die in Aalsmeer niet hadden) en dan word het zelf samen stellen.