Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 26 apr, 2024 16:05 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende

kom je ook naar Eemnes voor een meet en greet?
ja 71%  71%  [ 10 ]
nee 29%  29%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 14
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 21 dec, 2009 18:25 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Nou, het is een feit. Dankzij Gerald zijn aanmoedigingen ( lees gerust gedram :P ) doe ik nu ook nog mee.
Omdat het nu nog kort tijd is, doe ik mee met een kleine 1/72 F-15e ( airfix )
De kit is besteld en hopelijk donderdag in huis en anders maandag wel, dit omdat hij samen word verstuurd met een andere kit die morgen pas aankomt bij mijn leverancier (als het goed is) .
Dan gooi ik ook mijn topic open.

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 dec, 2009 10:12 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 28 jul, 2007 14:40 pm
Berichten: 5238
Ik heb net te horen gekregen dat de winnaars Kitjes uit mogen zoeken bij Curt uit de modelwereld.eu winkel.

De winnaar krijgt 3, door Curt beschikbaar gestelde kits. De nummer 2 krijgt 2 en de bronzen winnaar krijgt 1 door Curt beschikbare kit.

Ben je een tankbouwert, dan zoek je 1:35 tankjes uit, ben je van de vliegtuigen dan worden het vliegtuigjes in 1:48

Verder heeft Curt aangeboden om waarschijnlijk de meet in (de buurt van) Eemnes te organiseren. Hierdoor slaan we 2 MALARIAvliegen in 1 klap.
Hou alles in de gaten.

31-01 is echt de absoluut laatste dag.

Als gezegd, voor de noordelijke bouwers is er ook in Sneek een tafel beschikbaar op 06-02-2010. Je hoeft dus daar alleen je desert storm model mee te nemen. Die kan daar gestald worden.

Arjen

_________________
LEKKER VOOR MEZELF BOUWEN


Laatst bijgewerkt door darka op di 22 dec, 2009 10:48 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 dec, 2009 10:25 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Dat is zeker genereus van Curt.
Ik ga gewoon meedoen voor de gezelligheid, ik heb begrepen dat er ook veel noordelijk bouwers meedoen en aangezien ik vorige keer ureterp aan me voorbij moest laten gaan omdat m'n vrouwtje niet zo fit was ben ik wel even benieuwd naar deze mensen. :)
Carpoolen anyone? :P

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 dec, 2009 22:40 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18527
Woonplaats: Hurdegaryp
Als dag en datum me aanstaan, kan er zeker 'gepoold' worden. Drachten - Hurdegaryp lijkt me geen probleem (lijn 10??) om vervolgens in de auto te stappen. Of wilde je zelf rijden? Lijkt me nog praktischer.

Maar eerst maar eens meer over de bijeenkomst. In ieder geval 6 feb te Sneek bij de bijeenkomst van de IPMS en de TWENOT.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 dec, 2009 22:46 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Wie er rijd maakt mij niet zoveel uit, ik denk alleen dat het een goedkope oplossing is om te doen. Plus ook een gezelligere reis.
Maar vanuit Hardegarijp moet je toch hier langs als je richting Utrecht gaat toch?

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 dec, 2009 23:52 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18527
Woonplaats: Hurdegaryp
Van Hardegarijp naar Ureterp wel, maar ik doelde op de (eventuele) bijeenkomst in de buurt van Curt Summers (Eemnes). Er is in ieder geval een tafel voor 'Desert Storm' gereserveerd bij de IPMS te Sneek.

Eerstvolgende keer Ureterp is bij mij nog niet bekend.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 dec, 2009 10:36 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Aah, jij gaat dan natuurlijk over LWD richting sneek en dan richting Joure.
Ik kom zelf oorspronkelijk uit suawoude, ( dat dus vlakbij ligt ) en als ik die kant op ging ging ik altijd over Drachten. Ik had er even niet bij stil gestaan dat je ook nog de andere kant op kunt. :P
Naja, daar moeten we het dan maar even over hebben hoe en wat. Het is nog lang niet zo ver.

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 dec, 2009 12:04 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 17 mei, 2008 19:08 pm
Berichten: 764
Woonplaats: Naaldwijk
leuk nieuws dit!
alleen wordt er op het forum gestemd?? lijkt me jammer, als je egt wil kan je dan 20 accounts aanmaken en stemmen als een gek.
als we toch allemaal bij elkaar komen, waarom stemmen we dan niet terplekke?? dan kan je ook beoordelen op het echte model, en niet op foto's toch? en wordt er nog iets geregeld van dat en minimaal 1 luchtvaartuig en 1 "gewoon" voertuig bij de top 3 moet zitten??
of kunnen ze alledrie ook lucht zijn?? aangezien de meerderheid luchtvaartuigen maakt, en ik land :oops:
hoe denken jullie hier over?

even voor mijn duidelijkheid en planning, er komen dus 2 meetingen?? of 1? in eemnes en eventueel het noorden?
eemnes kan ik wel komen, maar het noorden is te ver. aangezien ik in het zuiden woon.
op die van eemnes worden de prijzen uitgereikt?? dat is toch wel leuk om bij te zijn


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 dec, 2009 13:18 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Ja, dat zat ik dus zelf ook al te denken. En dan heb je minder last van vriendjes politiek.... :P
De bijeenkomst in het noorden staat al gepland, deze heeft volgens mij ook niks met deze bouwgroep in het specifiek te maken.

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 dec, 2009 13:27 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 17 mei, 2008 19:08 pm
Berichten: 764
Woonplaats: Naaldwijk
precies jij hebt het door.
kiojk als je nix kon winnen, en het alleen om de eer ging oké, maar nu gaat het wel dergelijk om leuke prijzen!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement