Jaja, nog eens een nieuw topic in dit gedeelte van mij
Ik heb het onlangs erg druk gehad met vervelende examens en nog zo van die vieze beesten, waardoor ik sinds juli niet meer gebrouwd heb, vreselijk. In juli was ik dus stiekem dit kitje begonnen, zonder verslag, maar nu heb ik een tweetal weekjes vakantie en kan ik rustig een verslagje maken.
Deze kit heb ik vorig jaar - of was het nu al 2 jaar geleden

- voor mijn verjaardag gekregen en het werd dus tijd dat ik deze kit maar eens aanboorde. Wat recensies leerden mij dat er vanalles mis is met deze kit, het is een oude Zvezda uitgebracht door Revell. Op zich niets mis mee, maar de afmetingen kloppen niet, verhoudingen hier en daar ook niet, zo is de romp bijvoorbeeld te hoog in vergelijking met de breedte, het knalspul is te kort enz, lees er maar een review op na. Wegens het grote aantal tekorten en de moeilijkheid van aanpassen/zin om aan te passen wordt er dus niets aangepast aan deze kit, gewoon strak afwerken. Ik wil nog eens een kit afwerken die geen jaar duurt

Maar toch wat aantrekkelijk zijn, dus heb ik er een Su-24 resin cockpitje ingepleurd.
Ik ben momenteel aan het primeren toe, veel schuurwerk enz., maar dat nemen we er maar bij zeker. Morgen tweede primerlaag en vermoedelijk de onderkant spuiten. Wat het schema wordt zien jullie nog wel dan

Het wordt wel een kleine uitdaging voor mijn airbrushskills
Zo, tijd voor foto's
Je ziet dat er behoorlijk wat plamuur en miliput ingegaan is...
En zo'n dingen worden mooi duidelijk na een primerbeurtje
Zo, dat was't. Later meer