Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 22:01 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Meeting
Poll eindigt op za 06 jul, 2013 14:21 pm
Ja 93%  93%  [ 13 ]
Nee 7%  7%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 14
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 17 jun, 2013 19:13 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Als een gezamelijke meeting niet lukt, dan in klein select gezelschap in Drachten, onder het genot van gemarineerd vlees en gerstensap.

Ureterp is optie 3 en optie 2 is in Hurdegaryp (2 november) kunnen we uiteraard ook een Israëlisch tafeltje reserveren, kompleet met shawarma + knoflooksaus.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 17 jun, 2013 19:28 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Nee Arjan, want dan heb je nog niet echt een meeting ;) En daar gaat dit topic toch wel over. Het oorspronkelijke idee om het wat centraler in het land te houden werd ook al niet echt enthousiast ontvangen. Ik gooi er maar wat opties neer ook. En dan kijk ik wat de meeste positieve reacties krijgt en van daar uit zie ik wel waar de meesten achter staan.

Ik vind het sowieso wel een beetje een lastig verhaal. We hebben voor deze GB een poll gehouden en daar waren 35 stemmen op gedaan voor mensen die mee wouden doen. Uiteindelijk haal je dat aantal niet, dat weet je vantevoren wegens afhakers om wat voor reden dan ook. Ik kom uiteindelijk op 23 deelnemers, een erg mooi aantal om ook een meeting bij te houden en uiteraard hou je stiekem in je achterhoofd dat er nog wat bouwers bij komen door de link in mn onderschrift.

Dat viel waarschijnlijk een beetje tegen, nou hindert dat niks want met 23 deelnemers ben ik nog steeds wel tevreden maar als je dan gaat kijken dat er maar 7 mensen een model af hebben gemaakt met nog iets van 3 weken te gaan nog is ook niet echt iets om een meeting op te baseren. Daar zullen misschien nog 2/3 personen bij komen of laat het eens 5 worden, heb je nog geen denderend hoog aantal.

Wat zou ik daar aan kunnen doen mbt de meeting? Zorg voor leuke prijzen en kijk of je verlenging van de GB kunt krijgen om mensen toch de kans te geven om het model waar ze mee bezig zijn af te krijgen of evt een turbo-project nog. Ik weet van mezelf bv dat bij de Desert Storm meeting destijds ook veel mensen ook mee hebben gedaan voor de prijzen, of in ieder geval het kans hebben op een prijs. MAAR, dan wil ik dus wel graag weten waar ik het voor doe, en dat ploegje moet wel wat groter zijn dan de 9 die er nu voor hebben gestemd. Er is in ieder geval wel een sponsor die evt wat leuks zou willen doen.

En wat Hurdegaryp betreft René: als er geen meeting komt moeten we het daar maar eens over hebben ;) Er doen genoeg noorderlingen mee om een leuk vol tafeltje te krijgen.... Een BBQ hier, tsja klinkt ook niet gek hoor hahaha... Maar eerst maar eens zien hoe het hier gaat lopen. Als ik nu op een 15+ mensen kom die naar een meeting ( halverwege het land ) willen komen met minimaal een afgebouwd model wil ik wel even kijken wat de opties zijn mbt verlenging etc.

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 17 jun, 2013 19:32 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 12 sep, 2010 10:02 am
Berichten: 1968
Woonplaats: Tilburg
wil eventueel ook wel wat andere dingen meenemen hoor, dan alleen de m-50, maar da's dan niet IDF gerelateerd :brouw:
Qua 'hoogte' van meeting/bouwbeque oid, is almere/lelystad wel het verste waarvoor ik mijn moeder zou kunnen overhalen om mij te brengen. Misschien dat ik nog met mensen mee zou kunnen rijden (arjan?)

_________________
AfbeeldingAfbeelding
http://www.nhobbysite.jouwweb.nl -- "Don't bother runing, you'll die tired"~ US apache pilots


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 17 jun, 2013 19:58 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Almere/Lelystad was ook ongeveer het idee wat ik oorspronkelijk in gedachten had. En ja als het zo ver komt is het ook wel de bedoeling dat er een tafeltje komt voor andere modellen hoor...

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 17 jun, 2013 20:00 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 01 okt, 2010 19:19 pm
Berichten: 1380
Woonplaats: Benschop
Dat zou kunnen Nicky, maar mijn ouders gaan me ook niet naar Friesland brengen, dus voor mij, en Nicky waarschijnlijk ook, niet verder dan Lelystad o.i.d. Is het hoger in het land? Jammer maar helaas, dan ben ik er niet.

Arjan

_________________
"Vir prudens non contra ventum minget..."

"Een wijs man plast niet tegen de wind in..."

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 18 jun, 2013 11:50 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 sep, 2008 9:43 am
Berichten: 6031
Woonplaats: Zwolle
Ik had in de eerste plaats de brouwersdag als eerste keuze. Dit wordt centraal in het land georganiseerd en alles is reeds gefaciliteerd. Dat scheelt enorm. Tevens zou de sponsor er dan bij zijn. Doch, er is geen sponsor gekomen en Heico kan niet. Een tweede keuze zou voor mij in Eemnes zijn geweest bij Curt. Toen in de Witte Berken was dat ook prima geregeld. Maar wederom was er geen overeenstemming dus viel dat ook af. Toen heb ik het los gelaten en hoefde het voor mij allemaal niet zo meer. Het moet ook allemaal net passen in mijn drukke leven.
Ik denk dat het prima is als er een beurs is (brouwersdag, Sneek, etc.) men dan zijn IDF-model mee kan nemen om te showen. Mochten er meer zijn dan kunnen die bij elkaar gezet worden.

Gr.
Eelco


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 22 jun, 2013 14:33 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Eindelijk heb ik contact gehad met Hanjos! Ik heb met hem besproken wat we aan prijzenpakket gingen doen mocht er een meeting komen.

Ik heb de poll opnieuw gedaan voor een frisse kijk op de zaken. Deze keer dan maar een meer algemene meeting met 'IDF in Conflict' als hoofdmoot waar dan ook niet bouwers van deze GB heen kunnen. Locatie is de bedoeling ergens midden in het land te doen. Die hebben we nog niet maar daar kijken we wel naar als er animo is.

Dit zijn in ieder geval de prijzen voor de meeting als die er mocht komen. De prijzen gelden natuurlijk alleen voor afgeronde modellen van deze GB op de meeting.

1e plek: Resin en rubber gietset

2e plek: Schuur- en polijstset speciaal voor plastic en resin

3e plek: Schuurfolie 7 x 20 cm met plakrug

Dus graag even opnieuw stemmen en wijs je vrienden, familie, kennissen of vage verre vrienden ook maar op deze meeting en laat ze stemmen.

Ook ga ik contact opnemen met een van de mod's om een verlenging van deze GB aan te vragen. Op die manier geven we iedereen weer een eerlijke kans om hun model af te maken of zelfs voor nieuwelingen iets te beginnen en af te maken.

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 22 jun, 2013 17:40 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Ik heb 'ja' gestemd, maar dat is geen garantie dat ik bij de meeting aanwezig kan zijn. Dat hangt van de datum af en of deze nog vrij is in mijn drukke agenda.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 23 jun, 2013 9:55 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 16 maart, 2010 22:32 pm
Berichten: 261
Ik heb ook 'ja' gestemd, e.e.a. uiteraard afhankelijk van de agenda. :brouw:


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 23 jun, 2013 10:35 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 28 jul, 2007 14:40 pm
Berichten: 5238
leuk. ga mb best doen om er bij te kunnen zijn. Heb dus ja gestemd

_________________
LEKKER VOOR MEZELF BOUWEN


Omhoog
  Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement