Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 2:03 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Meeting
Poll eindigt op za 06 jul, 2013 14:21 pm
Ja 93%  93%  [ 13 ]
Nee 7%  7%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 14
Auteur Bericht
 Berichttitel: Meeting ja of nee? Poll
BerichtGeplaatst: za 02 maart, 2013 20:16 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Eindelijk heb ik contact gehad met Hanjos! Ik heb met hem besproken wat we aan prijzenpakket gingen doen mocht er een meeting komen.

Ik heb de poll opnieuw gedaan voor een frisse kijk op de zaken. Deze keer dan maar een meer algemene meeting met 'IDF in Conflict' als hoofdmoot waar dan ook niet bouwers van deze GB heen kunnen. Locatie is de bedoeling ergens midden in het land te doen. Die hebben we nog niet maar daar kijken we wel naar als er animo is.

Dit zijn in ieder geval de prijzen voor de meeting als die er mocht komen. De prijzen gelden natuurlijk alleen voor afgeronde modellen van deze GB op de meeting.

1e plek: Resin en rubber gietset

2e plek: Schuur- en polijstset speciaal voor plastic en resin

3e plek: Schuurfolie 7 x 20 cm met plakrug

Dus graag even opnieuw stemmen en wijs je vrienden, familie, kennissen of vage verre vrienden ook maar op deze meeting en laat ze stemmen.

Ook ga ik contact opnemen met een van de mod's om een verlenging van deze GB aan te vragen. Op die manier geven we iedereen weer een eerlijke kans om hun model af te maken of zelfs voor nieuwelingen iets te beginnen en af te maken.



Eigenlijk al voordat deze groepsbouw begon hadden Eelco en ik al in het achterhoofd om een meeting er aan vast te koppelen. Aangezien we nu al 2 van de 6 maanden hebben gehad denk ik dat het zo langzamerhand tijd gaat worden dat we eens gaan peilen of er animo voor is.

Wat is de bedoeling?

* Een gezellige meeting met alle modellen bij elkaar, veel kletsen over modelbouw natuurlijk en misschien ook nog een prijs-uitreiking.
* Het is onze bedoeling deze meeting een beetje centraal in NL te doen aangezien Eelco en ik beide in het noorden wonen en niet van iedereen kunnen verwachten om naar Zwolle of Drachten te reizen, vooral als je wat vanuit het zuiden komt is dat een flink poosje reizen.

Maar nu de vraag, wie heeft de intentie om dan ook te komen? We kunnen wel van alles gaan organiseren maar als slechts 5 mensen willen komen heeft dat natuurlijk geen nut. Geef dit daarom in de poll aan, gewoon duidelijk Ja of Nee. Voor de mensen die nog niet meebouwen, bedenk voor je stemt aub even goed ga ik echt bouwen voor deze GB? Zoja, stem dan aub, maar als je niet van plan bent om te gaan bouwen laat je stem dan aub achterwege dit ivm de getallen waar we rekening mee kunnen houden.

Alvast bedankt!

Heico en Eelco

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 02 maart, 2013 20:36 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 12 sep, 2010 10:02 am
Berichten: 1968
Woonplaats: Tilburg
Ja ik kom! (tenzij andere verplichtingen) als het een beetje te doen is qua reistijd dan, kun je op me rekenen!

_________________
AfbeeldingAfbeelding
http://www.nhobbysite.jouwweb.nl -- "Don't bother runing, you'll die tired"~ US apache pilots


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 02 maart, 2013 20:58 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 01 okt, 2010 19:19 pm
Berichten: 1380
Woonplaats: Benschop
Hetzelfde als Nicky in mijn geval, het moet wel leuk blijven qua reistijd enzovoort...

Arjan

_________________
"Vir prudens non contra ventum minget..."

"Een wijs man plast niet tegen de wind in..."

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 02 maart, 2013 21:03 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Daarom willen we het ook wat in het midden van het land gaan doen ;)

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 02 maart, 2013 21:22 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 12 okt, 2006 16:50 pm
Berichten: 3736
Woonplaats: Almere
Ik bouw niet mee, maar ik heb toch een vraagje aan de organisators......

Is deze meeting voor alle deelnemers of alleen voor deze bouwers die ook daadwerkelijk de GB tot een geod einde hebben gebracht?
Het is natuurlijk anders een koud kunstje, gezien het feit dat jullie een open inschrijving hebben, om zo laat mogelijk in te schrijven, niet af te bouwen,maar er wel bij te zijn.

Ik denk, ik vraag het maar even. :wink:

Greetz

_________________
Ik ben nu even weg, oké?


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 02 maart, 2013 21:29 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 aug, 2010 22:05 pm
Berichten: 711
Ik durf alleen te komen als-ie af is...


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 02 maart, 2013 21:39 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Goeie vraag Bravo, dit had ik natuurlijk bij het eerste stukje moeten zetten. Maar het gaat in principe alleen om afgebouwde modellen. :wink:

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 03 maart, 2013 11:24 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 28 jul, 2007 14:40 pm
Berichten: 5238
Iedereen is toch welkom, ook met andere modellen.
Dit maakt de gezelligheid groter. En meetings zijn altijd leuk..
Mijn intentie is wel om langs te komen, maar ik ga er niet heel veel voor verzetten.
Wat t eerst in mijn drukke agenda komt, gaat voor.

_________________
LEKKER VOOR MEZELF BOUWEN


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 03 maart, 2013 11:40 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 25 apr, 2010 15:23 pm
Berichten: 1493
Als iedereen langs mag komen zou ik ook even langswippen :) Neem ik ook wat van mijn modellen mee. Maar ik vraag me dan wel af, wordt het dan niet gewoon een "meeting" inplaats van een IDF meeting? Of hoeft het niet per sé een IDF meeting te zijn?

Greetz

_________________
"Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited, whereas imagination embraces the entire world, stimulating progress, giving birth to evolution." ~ Einstein

Pz.Kpfw. 35(t) Rusland 1942 http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=40071&p=786232#p786232
Duitse Dingo http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=38296
"Jumping Jerries" http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=38358&start=30


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 03 maart, 2013 12:32 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 28 jul, 2007 14:40 pm
Berichten: 5238
Meeting met idf hoek. Wat zou daar mis mee zijn.

_________________
LEKKER VOOR MEZELF BOUWEN


Omhoog
  Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement