Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 21:47 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 29 jan, 2013 22:36 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 12 mei, 2012 15:24 pm
Berichten: 196
Ja heb de smaak goed te pakken.Maar wat een brute tank is het toch.Zou ik voor de groepsbouw nog niet zo snel gezegd hebben.De MK4 LIC is speciaal ontwikkeld voor gevechten in de stad.De tank is uitgevoerd met speciale roosters voor de vizieren,uitlaten en ventilatoren zodat ze minder kwetsbaar zijn voor explosieven die naar de tank geworpen worden.LIC staat voor Low intensity conflict.Verder is de tank uitgerust met een .50 die dus van binnenuit af te vuren is om minder kwetsbaar te zijn voor snipers.
Afbeelding
Nou het is een hele tafel vol.
Afbeelding
Denk dat het iets meer uitdaging wordt dan mijn vorige strijdwagen.Vooral het PE gedeelte vrees ik.Nog nooit mee gewerkt.Het is zo dun.Eerst vandeweek maar eens wat gereedschap voor aanschaffen.En secondelijm natuurlijk.


Laatst bijgewerkt door AngeloWeber op zo 30 jun, 2013 18:47 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 29 jan, 2013 22:43 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Aah kijk aan, dr komen al wat Merkava's bij! Lijkt in veel dingen op mijn eerdere uitgave van Academy. Het ball and chain gebeuren is inderdaad iets wat niet al te aantrekkelijk lijkt, maar ook hier is vast wel doorheen te komen :)

En mocht je echt anders willen heeft Legend een leuk setje wat niet eens zo heel duur is. Krijg je dr gelijk een volle mand bij :P

Afbeelding

Afbeelding

In ieder geval erg veel succes met deze!

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 29 jan, 2013 22:47 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 12 mei, 2012 15:24 pm
Berichten: 196
Klopt inderdaad van dat setje.Mooier als platte PE lijkt mij.Maar wie weet.Vind het wel een heel mooi detail die balls and chains.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 29 jan, 2013 22:55 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Ik heb het setje ook, dr zit wel even wat werk in maar het is sowieso wat realistischer omdat de kettingen niet plat zijn. Nou maakt dat natuurlijk uiteindelijk niet uit want het gaat om het totaalplaatje. Maar ik weet ook dat het een pain in the achterwerk is om al die helften van die balletjes los te snijden en op PE te plakken.

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 29 jan, 2013 23:33 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 sep, 2008 9:43 am
Berichten: 6031
Woonplaats: Zwolle
Hey, toevallig ben ik ook bezig met Merkava 4 alleen dan de 'basis'versie. Leuk model, ander soort plastic dan Tamiya, harder zeg maar. Ik open ook een topic vanavond. Ik wilde een setje bestellen maar ze waren al uitverkocht bij LM.

Hoe is het met je ondergrondje voor de Merkava I?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 30 jan, 2013 13:46 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 19 jul, 2006 10:48 am
Berichten: 7901
Woonplaats: Ingelmunster
veel succes met deze, had getwijfeld of ik met deze ging meedoen, maar vond 6 maand te kort om alle update-sets te kunnen prepareren en monteren...

_________________
The early bird get's the worm, but the second mouse get's the cheese...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 31 jan, 2013 12:54 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 02 jan, 2010 14:45 pm
Berichten: 662
Woonplaats: Antwerpen, België
ben benieuwd naar de bouw

Ik heb denk ik die Legend upgrade gebruikt voor de mijne, maar zeker niet volledig gebruikt. Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik niet helemaal warm liep van het setje :) .

En hoezo 6 maanden te kort? ik heb de mijne afgewerkt op 4 maanden tijd met AM setjes en Friul rupsen...en ik ben in het algemeen een heeeeeeeeel trage bouwer :mrgreen:

Kijk al uit naar de update!

Cheers

_________________
https://www.facebook.com/trackswheelsnprops


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 31 jan, 2013 13:18 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Dan ben ik wel benieuwd naar 'het waarom'
GewoonWouter schreef:
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik niet helemaal warm liep van het setje :)


GewoonWouter schreef:
En hoezo 6 maanden te kort? ik heb de mijne afgewerkt op 4 maanden tijd met AM setjes en Friul rupsen...en ik ben in het algemeen een heeeeeeeeel trage bouwer :mrgreen:
Cheers


Silenoz schreef:
veel succes met deze, had getwijfeld of ik met deze ging meedoen, maar vond 6 maand te kort om alle update-sets te kunnen prepareren en monteren...


Ja, ik vind eigenlijk ook dat je het gewoon moet proberen :lol: Mocht het nou toch uiteindelijk niet lukken kun je het topic na deze GB gewoon over laten zetten naar een gewoon verslag en als je hem wel af krijgt heb je met een gaaf project mee gedaan aan deze GB :)

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 31 jan, 2013 13:46 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 02 jan, 2010 14:45 pm
Berichten: 662
Woonplaats: Antwerpen, België
heico1980 schreef:
Dan ben ik wel benieuwd naar 'het waarom'
GewoonWouter schreef:
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik niet helemaal warm liep van het setje :)





Nou, ik vond de details van het resin niet slecht maar ook niet geweldig, en veel flash. Veel van het etch was zeker ook niet echt slecht, maar ik er zijn betere fabrikanten van etch setjes (Voyager Models is mijn favoriet)

Cheers

_________________
https://www.facebook.com/trackswheelsnprops


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 01 feb, 2013 13:48 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 19 jul, 2006 10:48 am
Berichten: 7901
Woonplaats: Ingelmunster
heico1980 schreef:
GewoonWouter schreef:
En hoezo 6 maanden te kort? ik heb de mijne afgewerkt op 4 maanden tijd met AM setjes en Friul rupsen...en ik ben in het algemeen een heeeeeeeeel trage bouwer :mrgreen:
Cheers

Silenoz schreef:
veel succes met deze, had getwijfeld of ik met deze ging meedoen, maar vond 6 maand te kort om alle update-sets te kunnen prepareren en monteren...

Ja, ik vind eigenlijk ook dat je het gewoon moet proberen :lol: Mocht het nou toch uiteindelijk niet lukken kun je het topic na deze GB gewoon over laten zetten naar een gewoon verslag en als je hem wel af krijgt heb je met een gaaf project mee gedaan aan deze GB :)


Zelf thuis nog bezig met verbouwingswerken, mijn broer ook, relatief drukke job in de week en als ik meedoe aan een groepsbouw is het wel de bedoeling om het model op tijd af te hebben. Nu ja, verder met het verslag dan maar, binnen een paar weken komt mijn tweede "projectje" op de proppen. Veel kleintjes maken ook een groot

_________________
The early bird get's the worm, but the second mouse get's the cheese...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement