Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 14:59 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 83 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 09 sep, 2011 19:36 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 19 dec, 2007 20:21 pm
Berichten: 2749
Woonplaats: Emmeloord
Vanwege geen reactie van het archief ben ik niet veel verder gekomen dan een ruwe cabine.
Die van mij mag ook wel naar het truck gedeelte, bouw ik hem daar nog een keertje af.

Antonio.

_________________
Toch maar eens wat lopende projecten afmaken, zijn er een paar teveel.
Overzicht van mijn projecten.


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 sep, 2011 15:11 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 01 jun, 2006 13:03 pm
Berichten: 5691
Woonplaats: Flevoland
Jongens,

Aangezien de Brouwersdag geweest is, is bij deze dus de groepsbouw ook afgelopen.
Ik wil nogmaals vragen aan de mensen die nog niet gereaageerd hebben of zij hun bouwverslag verplaatst willen hebben of niet......met één of 2 weken wordt dit subforum namelijk afgesloten en verplaatst naar een uithoek op dit forum.
Ik vond het heel erg leuk dat er zo veel inschrijvingen waren en met het aantal projecten dat ook daadwerkelijk afgerond is was dit toch een redelijk succesvolle groepsbouw.
Hopelijk gaan we nog 's een keer de koppen bij elkaar steken om weer 's wat te organiseren.

Gr. Arjan

_________________
Dear life, when I said "can my day get any worse" it was meant as a rhetorical question....not a challenge.


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 sep, 2011 15:53 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 25 okt, 2007 13:08 pm
Berichten: 3608
Woonplaats: Twello
Arjan, 30 september zoals boven het topic staat en niet de brouwersdag toch als sluitingsdatum......

Johannes


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 sep, 2011 16:04 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 06 mei, 2008 0:31 am
Berichten: 1527
Woonplaats: De Far West in de Belgiek
Johannes,
ik moet eerlijk toegeven, ik heb me ook verkeken op die einddatum in de titel en dacht, ik haal dat wel (maar door omstandigheden kon ik er dan toch niet bij zijn) tot ik deze posts van Arjan zag:

Arjan Ouwendijk schreef:
10 September is de GB afgelopen want dan is de Brouwersdag
Dit was op 21/06

Arjan Ouwendijk schreef:
we allemaal afgesproken hebben dat de einddatum de Brouwersdag is houdt dit ook in dat deze groepsbouw over 2 dagen afgelopen is ( hoe die 30 September daar gekomen is, geen idee :roll: )
En dit was 8 september.


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 sep, 2011 16:14 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 01 jun, 2006 13:03 pm
Berichten: 5691
Woonplaats: Flevoland
Johannes,

Vanaf dag één is er afgesproken van Brouwersdag tot Brouwersdag zodat we daar de projecten konden laten zien en die Brouwersdag was dus afgelopen Zaterdag ( en ik ben echt het hele topic doorgelopen maar vind nergens de datum 30 September terug.....ik denk dat dat een ingebouwd zekerheidje was omdat toen nog niet precies bekend was wanneer de Brouwersdag was ).
We hebben echt ontzettend veel mazzel gehad met een groepsbouw die een jaar mocht duren en dit gaat waarschijnlijk niet nog een keer gebeuren dus een verlenging lijkt me ook niet echt een optie.
Mijn idee is om deze groepsbouw nog deze week open te houden ( dus tot in het weekend ) en daarna ga ik topics verplaatsen van de mensen die zich hebben laten horen ( of nog gaan ) via pb of in dit topic en daarna sluit ik de handel af.

Gr. Arjan

_________________
Dear life, when I said "can my day get any worse" it was meant as a rhetorical question....not a challenge.


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 sep, 2011 17:09 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep, 2007 14:54 pm
Berichten: 1022
Woonplaats: Waddinxveen
ehuuuu .

Forumoverzicht » Actief modelbrouwen te land » Groepsprojecten ter land » Klassieke Trucks 31 aug 2010 - 30 sept 2011
Alle tijden zijn GMT + 2 uur


kom op jongens foutjes kan iedreen maken ,of onduidelijkheden ,kom op .

_________________
viewtopic.php?f=32&t=29970&hilit=DAF 1600 bibliotheek

viewtopic.php?f=32&t=32471&hilit=daf+geest


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 sep, 2011 17:16 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 dec, 2007 15:45 pm
Berichten: 2568
Woonplaats: Hildifridishaim
@ Arjan,

hoe zit het met de eindgallerij-foto's? Ik wil nog wel graag wat mooie buitenfoto's plaatsen in de gallerij.

Kunnen ze er later nog eens bijgeplaatst worden of gaat dat gedeelte ook op slot?

Groet,
Eddy

_________________
Mijn modelbouw website (update 10-02-2022)


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 sep, 2011 17:29 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 25 okt, 2007 13:08 pm
Berichten: 3608
Woonplaats: Twello
Tja, Gerard maait me het gras voor de voeten weg maar in het hoofd van het topic klassieke vrachtwagens staat toch echt 30 september en ik heb mijn planningen daar ook op aangepast.
Maargoed als dat dan de brouwersdag moet zijn dan mag je mijn project DAF 2600 1e generatie wel overhevelen naar de vrachtwagens.
Zet ik de Leemans Magirus wel in de galerij eindfoto's zonder bouwverslag.
Geen probleem hoor.

Johannes


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 sep, 2011 17:34 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 24 aug, 2006 8:35 am
Berichten: 551
Ook ik wil wel graag het topic behouden van de MAN Hauber, om de vorderingen die gaan komen, te kunnen laten zien!

groet, Bryan :brouw:


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 sep, 2011 17:37 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 01 jun, 2006 13:03 pm
Berichten: 5691
Woonplaats: Flevoland
Eddy,

De gallerij wordt inderdaad ook afgesloten ( is tenslotte bedoeld voor de projecten die tijden de duur van de GB gebouwd zijn ) maar is nog wel te bekijken helemaal onderin het forum ( archief ).

Johannes: je 2600 hevel ik over naar het andere forum....als jij je Magirus nog in de gallerij zet is dat ook compleet.

Bryan: wordt verplaatst.

Gr. Arjan

_________________
Dear life, when I said "can my day get any worse" it was meant as a rhetorical question....not a challenge.


Omhoog
  Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 83 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement