'tja.. daar zeg je zowat.. ik weet het niet.. zo links van het stuur.. daar moeten nog wat zaken aangezet worden.. en dat wat op de foto zo vlak-wit lijkt.. heeft in werkelijkheid voldoende schaduw..
Mogelijk smots ik de radio ook nog wel een bietsje an, moar oak nie meer as'ne bietsje..
hier en daar ook trouwens moet er nog een haartje wit over geschreven worden wegens uitschieten met de viltstift.. maar da's niet veel werk..
Ik ga me eerst weer even bezighouden met de carrosserrie.. de Airdam en de klapluiken moeten even gemonteerd gaan worden., dus even de veertjes voor de lagering buigen, en dan het zooitje erin plakselen, en draadjes aansolderen.. even kijken of ik nog ergens lakdraad heb liggen..
Idee van moeders voor de batterijen is ook goud waard.. " als je ze nou onder de motorkap legt", daarmee bedoelde ze eigenlijk de voorklep...maargoed..
toch.. motorkap?.. ja. met die vleugel achterop.. kan ik em makkelijker demontabel maken.. en dat betekend dat ik als ik alleen de onderkant van het blok gebruik.. dat het niet op zal vallen dat de bovenkant ontbreekt., paar draadjes eraan.. dat ziet ook niemand.. en als ze ze wel zien, dan valt het niet eens op..
omdat heb motorblok bij een 911 toch vanaf de onderkant gemonteerd wordt.. kan ik het ook zo maken dat ik er een paar schroefjes inzet.. die vallen dan ook niet eens echt op. maar geven me wel de mogelijkheid om het blok eronderuit te schroeven, om de batterijtjes te wisselen indien nodig..
Ma!.. Bedankt!..