eerste even gelul vooraf . Ik zou een nieuwe trekker krijgen de 2100 turbo was aan vervanging toe ,was eigenlijk een miskoop , de trekker was te hoog
De trailers die erachter moesten waren op hoogte gemaakt voor een 1600 ,vandaar dat de trailer er niet horizontaal achterhing maar , schuin .
Het resultaat alle boeken flikkerde eruit . Was geen hit dus . toen werd er weer een 1600 besteld , Was er niet meer werd niet meer geleverd als trekker , mooi dacht ik krijg ik een 1700 of een 1900 met die bolle plastik spadborden . Kwam nog al een bij de daf Rotterdam voor onderhoud van de drietrekkers die we hadden , en opeens zag ik een nieuwe daf 1600 turbo bakwagen staan , je zou hem maar krijgen dacht ik ,oud model ,nee die nieuwe zagen er beter uit .
2 weken later , kwam weer eens langs om te kijken of mijn daf al geland was , zag niks op terrein staan . liep effe naar binnen weet ik veel waarom . Maar zag daar de bakwagen staan ,door gezaagd . Ik zeg nog joh , wat ben zijn jullie nu aan het doen , NAUW zij de monteer dit word een trekker , nee he dacht ik zal toch niet .................... jah hoor voor de pbc . Of ik blij was weet ik niet meer ,maar deet wel effe pfffffffffffffffff . Nou ja dan maar de laatste trekker 1600 nieuw
heeft ook wel weer wat .