Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 8:53 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 09 mei, 2009 10:51 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 18 jul, 2007 12:25 pm
Berichten: 1730
Woonplaats: Enkhuizen
Ondanks dat de kleuren misschien niet helemaal echt zijn, zijn de foto's wel mooi scherp!

Ben niet zo'n voertuigbouwer, maar het ziet er netjes uit! Proost! ;)

_________________
Op de werkbank:
Trumpeter 1/32 A-6A Intruder "VA-65"

Done:
Revell 1/72 F4U-4 Corsairs "USS Boxer"
WingnutWings 1/32 Fokker D.VII (Alb)
Hasegawa 1/24 '67 VW Transporter pick up


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 09 mei, 2009 13:57 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 28 jul, 2007 14:40 pm
Berichten: 5238
zo een wilt ik ook wel in mn kast hebben.

deze ziet r goed uit. sjappoo. :lol:

_________________
LEKKER VOOR MEZELF BOUWEN


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 mei, 2009 14:29 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 07 feb, 2009 17:13 pm
Berichten: 55
Hoi,

De verf is inmiddels al weg dus bedankt voor de tip Grendel, maar helaas, dat gaat hem niet meer worden. Ik ben wel begonnen met weatheren, in de hoop dat het daarmee iets gemaskeerd werd...

Ik heb een sludgewash op waterbasis in het zwart uitgevoerd. Daarna een wash met olieverf, burnt umber. Ik was het niet helemaal eens over het resultaat. De waterverf kreeg ik niet helemaal goed weg, wat met name op de wielen nogal in het oog springt. Ik wilde eerst ook een lichtere kleur olieverf gebruiken, maar de burnt sienna was erg rood en verder kwam ik niet verder dan echte geeltinten.

Toen het klaar was wist ik het niet. Het oogde nogal erg donker. Toen bedacht ik me dat kleuren met P+ donkerder worden. Als ik dat dan simpel bekijk zou het met een matte vernis misschien weer wat afzwakken. Ik wilde sowieso al een matte laag erop zetten, dus dat maar eens geprobeerd. Over het resultaat ben ik eigenlijk erg tevreden. Er zullen zeker op en aanmerkingen te maken zijn, maar voor mijn tweede keer vond ik het niet tegenvallen.

De foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. Als ik nu de foto's zo zie ziet het er wel wat minder levendig uit dan in real life.

Groeten,

Erwin

_________________
Bradley IFV


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 mei, 2009 15:06 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 08 feb, 2008 10:08 am
Berichten: 2439
Woonplaats: Oegstgeest
Je bent misschien een beetje té kritsich op jezelf, maar dat kan geen kwaad want je resultaat is uitstekend. Ik vind hem zeer zeker niet slecht. Zelfs heel erg goed. Top gedaan hoor!

_________________
"Boxart, it's all the reference you need..."
Mijn verlanglijstje: Wishlist
Mijn dozenstapel: Stash


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 mei, 2009 17:06 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 06 feb, 2007 0:08 am
Berichten: 521
Woonplaats: Den Haag
Hallo,

Inderdaad hele grote complimenten voor deze bradley vind hem erg netjes zo. Als de mijne net zo word poehhe. Een klein opmerkingkje misschien is de schone rupsen maar misschien da je dat nog wilt aanpakken.

sccs.

mvgr Stephan

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 mei, 2009 17:18 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 07 feb, 2009 17:13 pm
Berichten: 55
Hoi,

bedankt voor de complimenten. :D

Misschien ben ik wel een beetje te kritisch, maar zoals je al zei kan dat met deze hobby geen kwaad. Ik heb nog veel te leren en te proberen. Ik zie nog steeds een hele hoop modellen waar ik nog niet misschien in de buurt kom. Maar zoals ikzelf ook al zei ben ik over het resultaat , hoe hij er nu bij staat erg tevreden.

Er komt nog een drybrush voor stof. Ook ben ik nog bezig met enkele figuren en wat accessoires (rugzakken ed.) Ik ben er alleen nog helemaal niet over uit of ik er nog iets aan ga hangen.

Het is een hele mooie kit, maar met heel veel detail (interieur), waar je maar weinig van terug ziet als hij dicht is. Ik ben even klaar met zo veel detail. Ik denk dat ik tussendoor nu dan ook een PZH2000 1/35 van Revell ga bouwen. Daar hoef ik van binnen niets aan te doen. Kan ik mooi wel op de buitenkant mijn nieuwe evo uitproberen :D .

Maar de Bradley komt wel binnenkort af hoor.

Groeten,

Erwin

_________________
Bradley IFV


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement