Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 14:01 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 09 maart, 2009 10:22 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 21 jan, 2009 16:09 pm
Berichten: 138
Woonplaats: Enschede
Aangezien ik vorige week behoorlijk last had van zo'n vrijetijdsvreter genaamd 'werk' heb ik niet zo heel veel kunnen doen.

Wat ik sinds de laatste update wel heb kunnen doen is :
- de boel verder schuren en plamuren waarnodig
- een aantal onderdelen al in de grondverf gezet
- afplakken van het glas
- foto's maken van het een en ander

Hopelijk heb ik morgen de foto's klaar en kan ik ze hier neer zetten zodat m'n WIP te zien is :-)

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 26 maart, 2009 10:25 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 21 jan, 2009 16:09 pm
Berichten: 138
Woonplaats: Enschede
Ik heb me even los kunnen rukken van een heel erg groot monster die mij helemaal opslokte luisterend naar de meest gevreemde naam die we liever niet uitspreken........... 'werk'..... :cry:

De foto's zijn gemaakt, staan op de laptop maar nog niet hier. Dit doe ik vanavond even. Verder ben ik nog niet echt opgeschoten met bouwen dus ik weet dat ik gezondigd heb en zal m'n leven beteren :twisted:

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 26 maart, 2009 21:52 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Tja... bij sommigen ligt het tempo nog lager. Gelukkig heb ik net mijn aangifte (belasting) de deur uit gedaan, dat wellicht weer eens hobbyen.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 13 apr, 2009 20:31 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 21 jan, 2009 16:09 pm
Berichten: 138
Woonplaats: Enschede
Zoooo daar zijn we weer :oops: Eindelijk even tijd om wat progress te laten zien. Sinds maart dit jaar niets meer aan dit project gedaan vanwege druk druk druk.

Op zich is er niet zo heel erg veel veranderd sinds m'n vorige update maar toch wil ik de volgende foto's niet laten ontbreken.

Aangezien ik helaas niet de beschikking heb over een airbrush zal ik dus m'n onderdelen van deze Huey moeten spuiten met een spuitbus en ik ben er niet tevreden over. Het spuit veel te grof en je moet zo voorzichtig spuiten want voor je het in de gaten heb zijn alle details weg. Dus voor de zekerheid toch maar eerst even de schuifdeuren gespoten.

Afbeelding

Het motorgedeelte ook gespoten en na het spuiten zag ik dat er toch nog een flinke naad zichtbaar was dus deze zal ik nog weg moeten werken. Ook is te zien dat het (zoals gewoonlijk bij dit model) absoluut niet past dus dat word nog weer flink wat schuren om het passend te maken.

Afbeelding

Het geheel staat nu op z'n pootjes maar voordat deze Huey echt mooi netjes staat zal er toch nog wel even het e.e.a. moeten veranderen. Z'n buikje zal nog goed geschuurd moeten worden.

Afbeelding

Z'n neusje en ook hier op deze foto is al goed te zien dat er toch flink wat stof zich aan de binnenkant van de cockpit is gaan verzamelen. Dit komt omdat ik zelf zo slim was geweest om even flink te gaan zitten schuren om pas later tot de ontdekking te komen dat niet alle stof zomaar weg te blazen is :oops:

Afbeelding

Nou dit was het weer voor eventjes. Op m'n werk ben ik bezig met een nieuw IT project dus voorlopig zal het hier helaas bij moeten blijven :(

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 13 apr, 2009 21:53 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 08 jun, 2008 11:25 am
Berichten: 760
Hmm... Wat voor spuitbus gebruik jij? Aangezien je met spuitbus ook gewoon egaal kan spuiten. Verder ziet het wel goed uit.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement