Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 21:00 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 29 jun, 2008 19:43 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 25 mei, 2005 22:00 pm
Berichten: 2301
Woonplaats: Hurdegaryp
de titel van deze topic draagt nog steeds de titel opinie peiling, maar er is al besloten dat het Europees moet worden.

En waarom gelijk de bouw afbakenen met alleen europees als men weet dat dat civiele luchtvaart niet erg populair is op brouwers, zo sluit je misschien een aantal mensen uit. Ik zou het eerst heel algemeen houden, en als de airliners wat populairder zijn kun je wat gerichter zijn.

ik zeur zo omdat ik een mooie metaal kleurige md11 of 777 van mexicana besteld had

groetjes

Jelle


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 29 jun, 2008 19:59 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13621
Woonplaats: Haarlem
Over dat eerste heb je gelijk, ik ga de titel zo veranderen. 8)


Maar dat tweede? Sorry, maar het is toch hopelijk wel duidelijk dat ik geen rekening met iedereen kan houden? Wanneer er aan de ene kant mensen gaan roepen dat er beslist een thema aan moet komen, en aan de andere kant mensen zeggen dat dat juist niet moet gaan gebeuren, dan weet ik het ook niet meer hoor!
Geen persoonlijke aanval op jou hoor Jelle maar ik hoop wel duidelijk te maken dat het toch echt onmogelijk is om iets te bedenken waar iedereen het mee eens is. Wanneer het onderwerp inderdaad enkel 'civiele luchtvaart' was gebleven (wat ik zelf liever ook zo had gehouden) was er weer een andere partij ontevreden geweest. Ik dacht zelf eigenlijk ook dat er meteen een groot deel afdroop als het onderwerp afgebakend zou worden maar zo te zien is dat niet het geval geweest, want er zijn nog steeds genoeg potentiele deelnemers.


Nouja, het belangrijkste is dat we nu een handjevol mensen bijeen hebben gevonden (wat me lichtjes verbaast) waarmee we als het goed is een leuke groepsbouw kunnen doen.
Over die Mexicana 777/MD-11, was die bedoeld voor deze groepsbouw of heb je nog een alternatief achter de hand?


Enne, aanmelden kan nog steeds he! Hoe meer zielen hoe meer vreugd.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 30 jun, 2008 0:52 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 25 mei, 2005 22:00 pm
Berichten: 2301
Woonplaats: Hurdegaryp
Ik had me al aangemeld hoor, en ik vind het een super initiatief om de civiele luchtvaart bij brouwers.nl wat meer in het daglicht te zetten!

ik kon me natuurlijk niet zonder slag of stoot neerleggen dat ik iets europees moest bouwen, maar dat doe ik nu wel, er zijn vast genoeg uitdagend schema's.

en nogmaals, ik kan niet wachten totdat dit topic van start gaat!!

vriendelijke groetjes


Jelle


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 30 jun, 2008 10:10 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13621
Woonplaats: Haarlem
Tsja, het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren dat je het niet eens bent met het thema maar ik vind het erg leuk dat je alsnog meedoet :D in Europa vliegen juist veel 'vlaggendragers' rond, zoals Air France van Frankrijk, British Airways van Groot-Brittannie, Lithuanian Airways van Litouwen enz.... en volgens mij is het juist wel leuk als we er daarvan straks een rijtje naast elkaar hebben staan.
Kleine luchtvaart als Cessna's en Pipers mogen natuurlijk ook, evenals helikopters!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 14 jul, 2008 16:06 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 jan, 2007 18:39 pm
Berichten: 2657
Woonplaats: Breda
Nog 17 dagen :!:

Je kunt je nog steeds aanmelden hè.. :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 14 jul, 2008 20:50 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 20 apr, 2007 17:28 pm
Berichten: 2528
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Hallo allemaal,

Dit lijkt me een leuk idee! Dus ik doe ook mee. Ik moet nog even kijken wat het gaat worden dan, maar ik kan vast wel iets moois vinden. En nu heb ik ook meteen een stok achter de deur om de Concorde af te maken. Die staat al te lang stof te vangen :oops:

groeten, Ingmar

_________________
Huidige projecten:
Airbus A321-200 British Midland
Buddy Build "100 jaar KLM": Boeing 747-200 KLM
Buddy Build "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945": Nakajima B5N1 "Kate" IJN
Groepsbouw "Paint it black" Panavia Tornado Luftwaffe
Laatste afgeronde project:
Airbus A320-200 Martinair


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 14 jul, 2008 20:52 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 jan, 2007 18:39 pm
Berichten: 2657
Woonplaats: Breda
Hoi Ingmar leuk dat je ook meedoet. :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 14 jul, 2008 22:30 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 22 jul, 2006 17:40 pm
Berichten: 2108
Woonplaats: ede
nou oke dan..... zet me er maar bij, met een junkers f.13 van de ehh maatschappij weet ik niet meer :lol:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 14 jul, 2008 23:17 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 jan, 2007 18:39 pm
Berichten: 2657
Woonplaats: Breda
Hee leuk Robin! :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 16 jul, 2008 19:56 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 mei, 2006 14:34 pm
Berichten: 3554
Woonplaats: Delft
Ahh ik moet weer iets redelijks recthtoe rechtaan hebben om me weer aan het brouwen te krijgen. Als ik begin september uit Canada teruggevlogen ben, zal ik wel helemaal vol van de liners zitten, dus
"I give it a try."

Ik hoop met een 1:125 DC-10 van SAS of iets dergelijks mee te doen. (Of de A340 van lufthansa als ik die op de kop weet te tikken).

Zet me d'r maar bij.

_________________
Afbeelding
Behold the beauty of the Udaloy


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement