Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 10:10 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 24 maart, 2008 19:08 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 05 feb, 2007 22:06 pm
Berichten: 383
Woonplaats: adinkerke,belgie
@martin;bedankt voor de tip,de luiken worden straks nog even in het groen gezet.naar wat ik kan uitmaken op referentiefoto's hebben er verschillende m10's rondgereden met duckbills,ze staan wel dictbij de spatborden maar ze zitten er niet tegen.ik vond deze tracks er wel mooier op staan dan de bijgeleverde uit de academy kit,deze tracks had ik nog liggen van een dragon sherman kit.ik heb net even een van de tamiya figuren die ik weg gelaten heb bij het alpine figuurtje gehouden en de verhoudingen lijken me redelijk te kloppen denk ik.het verschil op de foto komt waarschijnlijk omdat de bestuurder van de dw redelijk diep weggestoken lijkt te zitten in zijn cabine.o,ja nog even een vraagje.wat bedoelde je met het vastmaken van het gereedschap?succes met je panther overigens,het begint er bij jou ook heel goed uit te zien!
@bert;dat is inderdaad een heel imposant dio! :shock: was ik ook maar op dat idee gekomen om er zo'n duikbootje op te plaatsen!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 24 maart, 2008 19:41 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 29 nov, 2007 0:48 am
Berichten: 3821
Woonplaats: Purmerend
Het kan altijd nog :wink:

_________________
Word vervolgd.

* Groeten Bert *


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 24 maart, 2008 19:55 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 17 maart, 2007 11:01 am
Berichten: 1700
Woonplaats: Woerden
Er stond mij iets bij dat de tamiya figuren erg klein uitvallen (thans dat was bij mijn 2 1/2 ton Truck het geval). Ik heb niet zo heel veel aandacht aan deze figuren gegeven dus echt zeker wist ik het niet.

Met je bepakking vast maken bedoel ik zo iets:

Afbeelding

eigen werk

Van welke dragon kit zijn deze tracks, ze zijn toch onepiece tracks of losse links? Of zijn deze toch van tamiya?

Groet Martin

_________________
Gallerij
[url]https://www.scalemodelfactory.nl/members-galleries/gallery-martin-visser[/url]


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 24 maart, 2008 21:14 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 05 feb, 2007 22:06 pm
Berichten: 383
Woonplaats: adinkerke,belgie
ik kijk wat ik nog kan doen aan de m10.die van jou ziet er in ieder geval heel erg goed uit.de tracks komen uit de m4a3 sherman battle of the bulge kit daar zaten 2 verschillende types track in.het zijn inderdaad individuele track links.hoe heb je die riempjes gemaakt op je m10?stukjes tape of aluminiumfolie?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 25 maart, 2008 18:36 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 05 feb, 2007 22:06 pm
Berichten: 383
Woonplaats: adinkerke,belgie
hier even wat foto's van de eerste verweringswerken aan de draak.morgen nog een stapje verder,en heel mischien de eindfoto's.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
laat me weten wat jullie ervan vinden!
tot later


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 25 maart, 2008 18:53 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 17 maart, 2007 11:01 am
Berichten: 1700
Woonplaats: Woerden
Meer foto's ;)

Het ziet er allemaal goed uit.
Misschien nog wat drybrushes?

Verder vind ik de tracks aan de rechter voorkant een beetje strak zitten dus tillen ze de wielen op. Kan je dat nog fixen?

Verder vind ik je stof effect erg mooi.

Is hij bijdeze af of ga je nog meer dingen doen?

Martin

_________________
Gallerij
[url]https://www.scalemodelfactory.nl/members-galleries/gallery-martin-visser[/url]


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 25 maart, 2008 19:33 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 05 feb, 2007 22:06 pm
Berichten: 383
Woonplaats: adinkerke,belgie
hey,martin
nee hij is nog net niet af,ik ga nog wat aan de slag met hier en daar wat drybrushen zoals je al zei en ik vind dat de wielen van de trailer nog wat mig pigmenten kunnen gebruiken,daarmee werd het stof effect gecreeerd.die poedertjes kunnen gewoon wonderen doen vind ik.hiervoor heb ik mig pigments europe dust en rubble dust gebruikt.ik ga ook de figuurtjes nog wat bewerken want ik vind dat die op de foto's nogal glanzend overkomen.voor de tracks ga ik nog even zien maar ik denk dat dat moeilijk word.verder moet het ondergrondje nog enkele vernislaagjes en morgen ga ik kijken om een plakkaatje te laten maken voor op de onderplaat.als dat allemaal voor mekaar is volgen de eindfotos.
tot later


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 25 maart, 2008 20:31 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 26 nov, 2006 22:20 pm
Berichten: 667
Woonplaats: Hilversum
Vind hem er netjes uitzien Wim...En zoals je aangaf glinstert het her en der op de fotos nog erg. Zeker het mannetje achterop...wat ik btw wel een briljante positie vind om te laten zien hoe groot ie werkelijk is.

Blijft alleen het feit dat het er dus netjes uitziet..Dwz op de fotos. Misschien is het in het echt wel anders. Maarjah..ik weet uit ervaring dat chips maken iets is wat je wel moet durven...en als jij er tevreden mee bent...dan moet je het zo laten..

Het stoffen vind ik btw wel erg goed gedaan!

_________________
Ik volg in stilte...tenzij ik me echt niet kan inhouden :lol:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 25 maart, 2008 20:37 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 11 apr, 2007 8:53 am
Berichten: 197
Woonplaats: Utrecht
Ik vind hem nu al zeer geslaagd Wim. Nog een paar kleine puntjes op de i en je hebt fraai model neergezet!

_________________
Groeten Frank.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 25 maart, 2008 21:24 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 05 feb, 2007 22:06 pm
Berichten: 383
Woonplaats: adinkerke,belgie
iedereen bedankt voor de complimenten!!dit was een van de leukste modellen die ik ooit gebouwd heb,ik kan hem dus iedereen aanraden die eens een groot en imposant model wil neerzetten.de figuren geven inderdaad wel weer wat voor een kolos deze drakenwagen in het echt moet zijn.ben nu bezig met die laatste puntjes en morgen volgen dus hopelijk de eindfotos. :wink:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement