tja.. het eerst in elkaar zetten van het frame betekend dat je iets moet verzinnen voor de voorvork, maar als je het nokje aan de stuurpen eravsnijdt, dan moet het passen.. alleen moet je dan het nokje later weer inzetten.. ( tipje plamuur is hier ook geen overbodige luxe )
Standaardje heb ik nog niet gepast, banden kloppen.. Voor profiel, achter slick.. dat was toen nog normaal.. slicks kwamen toen net op toneel.. 10 jaar eerder reden Formule 1 wagens zelfs nog met profiel banden.. 't enige is dat je even een pijltje moet wegwerken.. ze staan op beide zijden van de band, maar één ervan staat de verkeerde kant op..
Ventieltjes, Kom kom.. dat hoeft niet zo'n probleem te zijn.. als je een boortje 0.6 hebt, dan stuur ik wel wat "Ventieltjes" op.. en als ik de wielen ga doen, doe ik het malletje ook wel op de post als ik klaar ben..
gaat allemaal goed komen.. bedenk je dit: er zijn er maar weinig die deze Kit op een dergelijk niveau gebouwd hebben..
( ik hoef alleen maar te kijken naar de kennis van sommigen over de voertuigen die ze bouwen..
)'t internet is een bron van info.. we moeten het alleen even vinden..