En we gaan weer vrolijk verder...
Eerst maar eens de zijraampjes doen. De plastic onderdelen zijn te groot, dus er moet wat vanaf, en dan ligt het raampje te diep, dus wat bijschuren is ook nodig. En dan past het mooi en nagenoeg flush met de buitenkant.

Ook de binnenkant is klaar. Er klopt theoretisch gezien niks van (de zwarte fueltank hoort niet in de trainer, en de trainer heeft 3 bemanningsleden dus ook 3 stoeltjes)
maar ja. Daar valt weinig aan te doen. Daarnaast vraag ik me af hoeveel mensen het daadwerkelijk zou opvallen...

Dan gaan de motorgondels op de vleugels en de romp in elkaar

en bedenk ik me dat de binnenkant beter eerst gespoten had geworden voor de vleugelhelften op elkaar gelijmd worden. Nu wordt het wat lastiger.
Tevens zijn de motoren zwart gespoten en die hebben een drybrush met een AK metalizer gekregen.

Die motorgondels passen weerd verdraaid goed. Een paar minieme kiertjes een de voorkant van de vleugel en verder picoobello.

Dit is dan wel een dingetje. Die kleinde stukjes op de achterkant zijn los van de rest anders kan de flap niet inklappen, maar dit lijkt me wat overdreven.
Van de andere kant, dit is de nooit zichtbare onderzijde...

De naad op de romp is ook fantastisch. Kleine beetje schuurstokje erover, en weg naad. Geen plamuur nodig. Kunnen sommige fabrikanten bijna
50 jaar na dato nog wel wat van leren denk ik...

En nu wordt 1 deel tegelijk de drie-delige bovenkant/cockpit erop gezet. Maar dat is voor de volgende keer.