Wederom bedankt heren
Shake schreef:
Gezien je tempo ben ik waarschijnlijk te laat, maar ga je nog iets met de canopy kleur doen? Deze waren van een goudlaagje voorzien en dat is, afhankelijk van de belichting, best een opvallend detail.
Gr. Sjaak
Nou, het tempo ligt niet zo hoog, wat ik hieronder even toelicht. Maar inderdaad, die coating (folie meestal, heb ik begrepen) wil ik wel proberen te simuleren. Even kijken wat het beste werkt. ik heb wel wat transparant verf in de stash dus moet goed komen

Dus, het lijkt allemaal wat langzamer te gaan en dat komt vooral door de witte onderkant van deze kit. Wat een spuitwerk. Het dekkend krijgen is best een klus en ik heb er letterlijk vier lagen over mogen spuiten voor het enigszins is geworden wat ik in gedachten had. Daarnaast moet natuurlijk ook alles wat eronder hangt en de wielpoten en kleppen etc netjes in het wit. Kortom, een flinke klus die me meer tijd kost dan leuk is. Maar... we zijn er bijna. Hierna het lichtgrijs bovenop de radarneus en het zwart op de staart en canopy en Bob's you're uncle. Of zoals de Britten dan zeggen "All we have to do now is.... Move the world".
Deze keer maar één overzichtsfoto.