En toen was ik heel netjes vergeten om een paar foto's te maken van het resultaat voor het plakken van de decals. Wat overigens bij Fujimi vreselijk breekbare rotdingen zijn. En ook nog een bak vol silvering veroorzaken helaas, ondanks de gloss ondergrond
Maar ja, soms is het helaas niet anders, als ik er eerder achter was gekomen had ik er misschien nog iets anders op kunnen verzinnen, maar nu zitten ze al op hun plek.
Wat ik nu ook voor het eerst heb gedaan, we zijn tenslotte met Japanners bezig, is het verweren met een aluminiumachtig kleurtje verf. En ik moet zeggen, het staat me vreselijk tegen, heb je eerst een mooi gespoten vliegtuig en dan ga je er overal rare beschadigingen opzetten. Nou ja, kijk zelf maar wat ik ervan gemaakt heb:
Dit heb ik dus van het verweren gemaakt, ben ik tevreden voor een eerste keer, ja op zich wel, maar wat een gepriegel om dat goed in en rondom de panellijntjes te houden zeg.
En vervolgens ben ik wat gaan afwerken geslagen, uitlaatsporen aangebracht, wat vervuiling rondom de kanonnen en een matte afwerklaag en dan krijgen we dit:
En had ik al gezegd dat ik vreselijk baal van de silvering, nou dat dus. En ik moet hier dus even rekening mee houden met die andere Fujimi kitjes dit ik hier heb liggen, want dan kan vaker voor gaan komen. Ik hoop morgen een paar goede buiten foto's te kunnen schieten, mogelijk met zijn drie reeds gebouwde collega's, maar ik weet niet of het weer bij ons hetzelfde is als jullie, maar echt licht is het helaas vandaag niet geworden.
Tot zover deze bouw, bedankt voor het lezen en het kijken.