Enkele foto's van de Famo om aan te tonen dat er aan gewerkt wordt. Ik heb de profielen nu geplooid met behulp van een kaarsvlam, een potje bonbons met de juiste diameter en een paar vijltjes en tangetjes om bij te plooien. Het resultaat is niet perfect maar de hoek is toch correct en het ziet er realistisch uit. Afwijkingen naar buiten toe kunnen weggewerkt worden doordat de dwarsverbindingen nu stevig verlijmd kunnen worden in ABS.
Vandaag ontdekte ik dat er nog een stuk van de spatschermen afgesneden moest worden. Ze konden daarna verlijmd worden, net als de transmissie die gedeeltelijk uit het normale frame gezaagd moest worden.
De schermen zullen wel stevig vastzitten met zulk een groot lijmvlak een paar tubes epoxylijm, maar een duidelijke tekening ontbreekt. Het is altijd wat gokken waar je net moet gaan zagen of snijden.
Het rechterscherm heb ik een keer terug losgemaakt om het beter uit te lijnen met het linker exemplaar. Daarom wordt het hier nog eens extra aangedrukt met secondelijm.
Met de geprinte fenders er aan kan je de grootte al inschatten, al is een dry-fit nu nog moeilijk omdat je de oorspronkelijke steunvorken moest wegzagen.