Examens gedaan
Ik heb dus nog wat lekker zitten brouwen.
Eens beginnen met mijn 'werkomgeving'. Laptop links, interpretkabel loopt er ook links in en vertrekt kabel naar tweede beeldscherm, lekker praktisch, kan ik constant een referentiefoto voor mijn neus laten staan en dan werk ik gewoon lekker op het ander scherm met andere taken verder enzo
Of gewoon twee referentiefoto's naast elkaar zetten, hoef ik niet constant op dat pijltje te drukken voor volgende of vorige foto
Wat heeft ie gedaan vandaag? Ik vond dat die cockpit nu eindelijk wel eens dicht mocht, was het zowat beu aan het worden dat dat niet vlotte (errug belangrijk voor een grote misser later):
Dus maar weer beetje spiegeltjes voor in de ken-o-3.1415926535897932384626 gemaakt. En da's klein, heel klein.
Wegens ik had me dus ff blind zitten staren daarop, maar even dryfitje doen. En dat was minder fijn, blijkt er een flinke kier tussen de canopy en tussenschot te zitten
Dan maar spiegeltjes geplaatst:
En ruitjes dicht.
En hier ging ik dus in de fout, duurde paar uur tegen dat ik doorhad dat ik iets vergeten was... De ejection handles op de stoelen. Zat niets anders op dan alles weer open te breken, ging gelukkig zonder schade.
Dat slatsysteem begon mij ook te enerveren, dus dat ook maar eens in orde gebracht.
*knip* (let op de foto op mijn beeldscherm
)
vieze close--up
Slatplaat of hoe je 't ook noemt er eindelijk op, en ik ben heel tevreden!
Je ziet er mooi door, net als in het echt. De slat gaat namelijk omhoog en vooruit.
Je kan zien dat de andere kant ook onder constructie is
En dan die ejection handles maar eens in orde brengen. Ik heb persoonlijk een bloedhekel aan die zwart/gele lijnen schilderen, en op 1/72 is dat echt ontzettend klein...
De cockpit was nu toch opnieuw open, dus nog maar even wat verlichtingsplaatjes gemaakt.
Ook de landingslichten werken nog.
En als laatste wilde WIZZO ook eens zijn werkplaats showen
Dat was het voor deze update