Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 13:05 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 03 jun, 2023 17:38 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 23 feb, 2017 14:46 pm
Berichten: 258
Woonplaats: Belg.Ardennen
Ik overweg mijn volgende kit een Tornado een beetje meer beter te laten uitzien. Ik wil de lijnen wat dieper maken zodat deze beter te zien zullen zijn en ook straks met de panelliner te behandelen. Daarbij overweeg ik zo'n klinknagel apparaatje aan te schaffen van Revell

Alvorens dit te doen zou ik graag jullie eerlijke mening willen hebben over deze twee zaken die ik wil gaan aanschaffen. Ik heb er geen ervaring mee maar wel een ervaren bouwer.

Jullie opmerkingen en meningen worden mij zeer gewaardeerd

Alvast bedankt

Wim


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 16 jun, 2023 12:00 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 03 sep, 2004 20:08 pm
Berichten: 9939
Woonplaats: Kaatsheuvel
Nog niemand gereageerd zie ik. En het lijkt alsof je de Revell nummers hebt omgedraaid :wink:

Ik heb geen enkele ervaring met klinknagel wieltjes, dus ik kan je daarmee niet helpen.
Zelf heb ik verschillende paneelscribers, maar heb een hele sterke voorkeur voor 1 specifieke. Ik vrees dat deze net als die van Tamiya, aan de dikke kant is. Voor mijn 1/24 auto's kan ik er niet zo heel veel mee.

Hier wat ervaring van mijn scribers
De Bare Metal Foil - Panel Scriber was een mooie, maar is helaas gebroken. Achteraf niet de beste constructie. Ik had die gekocht hier op ModelBrouwers en was volgens mij destijds een prima instapmodelletje.