Ptèr schreef:
Zal ik je even een flinke trap onder je achterste geven!!!! Komop, afmaken dat ding. Tegenslag of niet, des te groter is je voldoening als dit schip af is en iedereen deze kan bewonderen.
Zolang duurt het project helemaal niet als je dat vergelijkt met enig houtbouw project!
Kortom, aan de gang!
Peter
Auw

Bedankt voor de trap onder mijn achterste, toen ik je berichtje gelezen had heb ik meteen de QM2 gepakt en gekeken naar wat voor mij het grootste probleem was. Namelijk de witte bovenste rand op de romp, deze was tegenover het geel dat ik nu gebruik veel te geel en daardoor verloor ik meestal al de moed voordat ik er ook maar aan de begonnen was

Maar nu ben ik dus bezig om de witte rand over te drubrushen met de kleur wit die ik nu gebruik en dit blijkt goed te werken, met andere woorden de bouw van de QM2 is weer aan de gang

Binnenkort zullen er dus waarschijnlijk weer updates verschijnen
Nog even iets anders over de houtbouw, ik volg de verslagen van de houtbouw schepen ook en dat vind ik er echt geweldig uitzien, dat is voor mij ook een extra trap onder mijn achterste omdat ik graag een houte boot zou willen maken maar ik dat pas mag doen als de QM2 af is