Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 7:37 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 14 nov, 2009 19:07 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 09 feb, 2009 19:56 pm
Berichten: 346
Woonplaats: Roosendaal
Ik ben met de voorbereiding bezig om een cross section van de HMS Victory te gaan maken. (bouwpakket Corel)

Om dit nu verder wat meer aan te kleden ben ik op zoek naar bemanning in schaal 1:100 die met enkele aanpassingen hiervoor bruikbaar is.

wie weet er ergens een webshop waar ik eens rond kan gaan neuzen.

in de loop van het voorjaar zal ik een brouwverslag gaan starten van de Cross section van de HMS Victory


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 14 nov, 2009 19:43 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 13 jan, 2007 22:18 pm
Berichten: 295
Woonplaats: Tiel
JanV schreef:
Ik ben met de voorbereiding bezig om een cross section van de HMS Victory te gaan maken. (bouwpakket Corel)

Om dit nu verder wat meer aan te kleden ben ik op zoek naar bemanning in schaal 1:100 die met enkele aanpassingen hiervoor bruikbaar is.

wie weet er ergens een webshop waar ik eens rond kan gaan neuzen.

in de loop van het voorjaar zal ik een brouwverslag gaan starten van de Cross section van de HMS Victory


Hai Jan, ik zou zeggen kijk hier eens naar ;) http://www.hat.com/Othr6/Bos01P.html voor de poppetjes ... volgens mij is de schaal 1:75 maar indertijd waren er niet zulke grote mensen als nu.

Verder raad ik je eens aan om in nieuwersluis te kijken bij authentic shipmodels... nu je met die victory wel Engelse navy mariniers moeten hebben, deze zitten sowiezo in de Hät doosjes (zie link) . Ik heb deze zelf ooit bestelt bij Meijer en Blessing in Rotterdam, anderhalf jaar terug... die bestelling moet nu nog binnenkomen :S. In ieder geval weet je nu van het bestaan van deze kit.

groet

Stephan


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 14 nov, 2009 20:01 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 11 nov, 2007 14:42 pm
Berichten: 2468
Woonplaats: De Klomp
In schaal 1:96 zal vast wel wat te krijgen zijn.
Voor de Well Enhancer gebruik ik Revell en Italeri poppetjes in schaal 1:72, werkt uitstekend.
Waarschijnlijk zijn er ook wel ook vergelijkbare producten in schaal 1:96 te vinden, al zal je daar waarschijnlijk wat beter voor moeten zoeken.

Groetjes Josse

_________________
Vlaggeschip: Well Enhancer schaal 1:75, opnieuw begonnen, binnenkort gaat het deelproject electronica en programmering toch echt beginnen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement