Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 16 apr, 2024 22:17 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 31 okt, 2009 13:54 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21310
Woonplaats: Bodegraven
Vriend
ik weet niet waarom je zo aanvallend richting mij moet reageren en waarom jj mijn persoonlijk gericht onderschrift wil misbruiken als je hem niet begrijpt.
Jij geeft aan dat mensen maar naar een ander forum moeten gaan om jouw topic te zien. Op zich is daar niets mis mee, maar als je nu geen lid van dat forum bent of wil zijn, op een gegeven moment heb je zat fora waar je lid bent. Ik begrijp dus totaal de insinuerende opmerking niet waarin jij aangeeft dat wij doen alsof andere fora concurrenten zijn, waaruit maak je dat op?
Met jouw hoogstwaarschijnlijk onbedoelde agressieve manier van posten lok je toch reacties uit, en als je dan niet goed leest, dan loop je de kans op een wederreactie.Ik heb echter ook soms het idee dat er een groepje mensen bezig is met een hetze en dat wil ik absoluut niet, doe dat op een ander forum, maar niet hier

En op welke reactie doel je eigenlijk in je zin "dit is een reactie die je alleen op dit forum krijgt" ? ik zit op vrij veel fora van uiteenlopende zaken en geloof me, ik zie daar soms wel veel ergere reacties. Zoals ook jouw reactie verkeerd gelezen kan worden door een ander, kan jij je dus ook vergissen in de reactie op jouw postings
ik vraag je dus beleefd om wat minder aanvallend te reageren, de kans dat je dan geholpen wordt is veel groter. Dat geldt trouwens niet alleen voor jouw, maar voor anderen ook.

Dus stel je vragen, discuteer over de antwoorden, maar wel op een volwassen manier

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 31 okt, 2009 13:59 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 10 okt, 2005 15:11 pm
Berichten: 3439
Als jullie nu eens meer begrip voor elkaar kunnen opbrengen en niet meteen haantjes gedrag vertonen, dan wordt het misschien weer gezellig.

Jullie moeten eens begrijpen dat er niet 1 methode bestaat die goed is en dat er niet 1 echte waarheid was.
Je bent hier voor een hobby dat modelbouw heet. In dit specifieke geval is het scheepsbouw.

Of je nu hier of elders of wellicht nog 24 andere fora bezoekt en registreerd is van 0,0 belang. Wij vinden het niet belangrijk op hoeveel fora iemand actief is of dat forum x beter is dan y.

Ik geloof dat we allemaal vrij volwassen mensen zijn, het wordt eens tijd dat we er naar gaan gedragen. Dit is gericht naar iedereen hier en niet op specifieke personen.

Neem eens een voorbeeld aan leden die hier al een tijdje rondlopen en de ene bouwverslag na de andere maken zonder zich te mengen in dit soort discussies. In mijn optiek zijn dat de helden van dit forum!

gr,
Peter

_________________
Huidige bouw - Cazador Jabeque 1750 - OcCre


Omhoog
  Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement