Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 18 apr, 2024 9:44 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nog steeds @#$%$
BerichtGeplaatst: zo 21 dec, 2008 21:22 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 23 aug, 2007 16:28 pm
Berichten: 4791
Woonplaats: Helaas prive nu.
In het topic van Henk van Komen is nu een discussie ontstaan, helaas wil ik dat niet, en probeer ik deze discussie hier neer te schrijven.

Citaat:
kom, we gaan doen waar wij goed in zijn n.l brouwen. Ik had ook liever gezien dat het anders zou gaan lopen. Ikzelf had in gedachten om Beagle de houten kit en scratch-bouw in de gaten te laten houden, en Rik alle plastic kits en alle moderne schepen, zo blijven ze uit elkaars vaarwater, kan gerealiseerd worden dacht ik. Dit is van levensbelang voor het scheeps forum. dus resetten en vanaf 0 beginnen


Dit is de reactie van Henk van Komen. Ik snap zijn reactie heel goed. Daarvoor allereerst mijn excuus naar Henk dat dit dus weer zover heeft mogen komen.

Echter heb ik een antwoord gegeven op het deel wat Beagle schreef. Ik wilde niet meer en niet minder dan dit probleem voor eens en altijd uit de weg ruimen en zorgen dat wij weer samen door één deur kunnen. Naar mijn mening is dat best te doen. Beagle is zoals ik al schreef koppig, maar ik ook. Toch heb ik vaker een oproep gedaan om eens met Beagle om de tafel te gaan zitten. Helaas geeft Beagle daar tot nog toe geen gehoor aan.

De oplossing die Henk nu aangeeft zal ik niet willen doen. Dit voelt voor mij als een ban in het houten gedeelte. Dat ik nu meer plastic schepen bouw heeft alleen alles te maken met mijn financiele toestand. En dus als dit straks verder is zou ik mijn houten schepen en de Kareldoorman hier niet meer kunnen plaatsen. :roll: Daarbij is het voor Beagle dan ook niet meer mogelijk om zijn sub hier neer te posten, daar hij al een mooi begin had gemaakt met het pe en al. Waar ik nog steeds heel benieuwd naar ben hoe dit gaat verlopen.

Zoals ik al schreef ik wacht nog steeds op een reactie van Beagle. Dit omdat er ook niet op de Pb vanuit mij naar hem toe gereageerd is. Ik heb zelf de zetten gedaan, het is nu echt aan hem.

Voor mij is dit nu wederom een aanvaring en ik vind het niet leuk meer. Maar dit is volgens mij voor heel veel mensen niet leuk meer.

_________________
Met modelbouw-vriendelijke groet, Rik
Kijk ook eens op mijn website RiksGewijs.nl
Op de werkbank:
Een hollandse tweedekker uit 1660/1670


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 21 dec, 2008 21:36 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 okt, 2008 13:11 pm
Berichten: 1007
Een aanvaring in het schepen forum :') :P

Eigenlijk kan ik maar 1 raad geven, laat het rusten, hij wil niet op jouw reageren, reageer dan niet op hem..
Doe gewoon je ding, post waar je wil posten, en negeer elkaar gewoon.

Ok, je wil met hem door 1 deur kunnen, pintje pakken en vrouwen begluren, hij wil dat schijnbaar niet.

Voor je eigen gemoedsrust... laat het wat het is.

_________________
BBT schreef:
hij's bruut. Superbruut. En ook nog bruut. :shock: Nouja, ik denk dat mijn punt duidelijk is :P


Citaat:
Historisch correct, m'n aars, als het er maar cool uitziet


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 21 dec, 2008 22:08 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 maart, 2006 13:08 pm
Berichten: 4604
Woonplaats: Fryslân
Sorry hoor, maar wat heeft de rest van het forum hier nu weer mee te maken? Lijkt mij geen zin te hebben.
Ik ken de discussie niet, dus oordeel ook niet in deze.

Negeer gewoon elkaar, lekker boeiend allemaal en weer terug lijmsnuiven, lijkt hier wel een peuterklas.

Ik denk dat de mod's er verstandig aan doen om hier een slotje op te gooien, voordat er weer een discussie of moddergevecht ontstaat.

_________________
[url=http://firerods.com/phpbb3/index.php]Firerods Forum[/url]
Klik op onderstaand plaatje om naar mijn website te gaan.
[url=http://www.firerods.com][img]http://www.firerods.com/firerodsbanner2.jpg[/img][/url]


Omhoog
  Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement