Modelbrouwers.nl modelbouw • Toon onderwerp - AFV M 108 vraagje
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
Peter07
|
Geplaatst: ma 08 apr, 2024 10:03 am |
|
 |
| Brouwer |
Geregistreerd: di 11 okt, 2011 21:25 pm Berichten: 174 Woonplaats: Hoboken (Belgie)
|
|
Goede morgen
Heb gisteren van de kinderen voor mijn verjaardag (ja, ja 79 geworden) een bouwdoos gekregen van AFV voor een Houwitzer M108. prachtig, dat wel. Alleen die is zonder interieur. Mijn vraagje: bestaat er een set voor een interieur voor dat model.
PS: de M108 was vele jaren geleden mijn houwitzer bij het Belgisch leger Bedankt alvast voor jullie hulp Peter
|
|
|
Omhoog
|
|
 |
|
Peter07
|
Geplaatst: ma 08 apr, 2024 20:36 pm |
|
 |
| Brouwer |
Geregistreerd: di 11 okt, 2011 21:25 pm Berichten: 174 Woonplaats: Hoboken (Belgie)
|
|
Hallo, Er zijn inderdaad wat verschillen. De M108 van mijn dienst periode (1964-65 had nog de oud rupsen, het interieur tussen een M108 met 105 mm kanon en de 109 met een 155 kanon is ook nogal verschillend. Zelfs de kleur van het interieur (die van ons waren heel lichtgroen) want die waren splinternieuw.
Slinenoz, het zou kunnen dat er ook al veranderingen aangebracht zijn tegenover het begin, maar ik zou graag je foto's hebben
Bedankt al beide voor jullie antwoord
Peter
|
|
|
Omhoog
|
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Wie is er online |
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
|