Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 18 apr, 2024 13:29 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 20 feb, 2005 19:12 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 20 feb, 2005 19:05 pm
Berichten: 359
Hallo mensen,
Ik ben nieuw hier dus laat ik me even voorstellen mijn naam is Jeroen de Vries en bouw al vrij lang lowrider modelwagens.
Op mijn website tref je allerlei modellen en schalen aan met één ding gemeen; ze kunnen allemaal elektrisch bewegen al dan niet met lijn besturing dan wel radio grafisch. In de VS is deze vorm van modelbouw vrij populair en heel wat fabrikanten brengen dan ook complete lowrider schaalmodellen uit.

http://www.jevries.com

Enjoy! :wink:

_________________
http://www.jevries.com


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 20 feb, 2005 19:24 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 04 dec, 2004 20:28 pm
Berichten: 12617
Woonplaats: kerkrade
Wauw Jevries dat ziet wel indrukwekkend uit.

je ziet bijna niet dat t modelbouw is.
Ook mooi gemaakt filmpje,lijkt net uit de 70er jaren.

Nieuwe rage...

homeghost.

_________________
www.homeghost.nl


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 20 feb, 2005 19:44 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 30 sep, 2004 17:43 pm
Berichten: 5913
Woonplaats: Oost Vlaanderen
Hoi jevries,

Wooooooooooow!!!
Ik heb hier net samen met mijn zoon (de grootste autofreak van België en omliggende gemeenten :D ) naar de filmpjes gekeken.
We hebben daar maar één woord voor: PRACHTIG!


Groetjes,

Droop

_________________
Usus magister est optimus


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 20 feb, 2005 20:51 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 dec, 2004 15:59 pm
Berichten: 285
Woonplaats: Rotterdam
Ah, volgens mij heb ik jou al eerder gezien op een Amerikaans modelbouw forum. Welkom op modelbrouwers :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 20 feb, 2005 22:13 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 14 aug, 2004 17:51 pm
Berichten: 2304
jevries schreef:
Hallo mensen,
Ik ben nieuw hier dus laat ik me even voorstellen mijn naam is Jeroen de Vries en bouw al vrij lang lowrider modelwagens.
Op mijn website tref je allerlei modellen en schalen aan met één ding gemeen; ze kunnen allemaal elektrisch bewegen al dan niet met lijn besturing dan wel radio grafisch. In de VS is deze vorm van modelbouw vrij populair en heel wat fabrikanten brengen dan ook complete lowrider schaalmodellen uit.

http://www.jevries.com

Enjoy! :wink:


Vorige week heb ik ongegeneerd zitten genieten van je hoppers, schitterend! Ontzettend leuk dat je op modelbrouwers.nl terecht bent gekomen, bij deze van harte welkom. Dat je maar lekker veel tips van de hand kan doen 8)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 20 feb, 2005 22:53 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 03 sep, 2004 20:08 pm
Berichten: 9942
Woonplaats: Kaatsheuvel
Hoewel het niet mijn tak van sport is, vind ik het wel mooi en erg kunstig gemaakt.
Nu zit ik momenteel niet veel achter mijn pc en heb het daarom over het hoofd gezien, maar hoe komt zo'n model tot stand? Is er een bouwverslagje van of komt dat nog?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 20 feb, 2005 23:34 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 20 feb, 2005 19:05 pm
Berichten: 359
Bedankt mensen ik ben blij te horen dat jullie het leuk vinden! Het is inderdaad niet aan iedereen besteed en dat maakt ook helemaal niet uit het gaat om de pret die je eraan beleeft.

Ik ben inderdaad behoorlijk actief op forums in de VS want daar leeft het voornamelijk. Het is mij vooral te doen om de mechaniekjes te maken ben ik echt dol op. Ik hoop binnenkort wat how to's op m'n site te plaaten zodat degene die dat leuk vinden er zelf één kunnen brouwen.

Echt een ontdekking voor mij dit forum en de naam staat me erg aan...brouwen da's wat ik ook doe! :wink:

_________________
http://www.jevries.com


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 21 feb, 2005 10:07 am 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 14 aug, 2004 17:51 pm
Berichten: 2304
jevries schreef:
Echt een ontdekking voor mij dit forum en de naam staat me erg aan...brouwen da's wat ik ook doe! :wink:


Je hebt hem helemaal door! :D Vaak niet volgens het boekje bouwen, maar nét dat beetje extra detail en functionaliteit er in brouwen...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 21 feb, 2005 14:52 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 23 dec, 2004 17:00 pm
Berichten: 571
Woonplaats: tilburg
gaaf, je moet wel elektro techniesche knobbel hebben lijkt me.
:mrgreen: de enige manier dat mijn modelle hoppen is als ik met m'n vuist op tafel sla :mrgreen:
waar ben je momenteel mee bezig: model/schaal.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 21 feb, 2005 18:36 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 20 feb, 2005 19:05 pm
Berichten: 359
Ik ben op dit moment bezig om een 1/10 1996 cadillac Fleetwood te bouwen van scratch en dat gaat aardig goed al kost het wel wat tijd.
Als ie af is, zo rond de zomer, dan ga ik em in delen vacuvormen dus zijkanten, voor en achterkant en midden gedeelte allemaal los van elkaar. Ik heb hierdoor geen last van undercuts en verkrijg zo meer details.
De wagen moet uiteindelijk helemaal compleet worden met interieur en chassis dat makkelijk om te bouwen is om de wagen te laten bewegen en/of hoppen. Ik gebruik een RC 90'er Caprice body en versnij en verplak deze helemaal tot ie qua maatvoering klopt. Erg handig want de panels hebben al de juiste shape er moet alleen nog heel wat geplamuurd worden. :wink:

_________________
http://www.jevries.com


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement