Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 14:07 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende

Als je meedoet in welke categorie zal dat hoofdzakelijk zijn?
Poll eindigt op za 27 okt, 2012 13:01 pm
Grondvoertuigen 66%  66%  [ 23 ]
Vliegend materiaal 34%  34%  [ 12 ]
Schepen/boten 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 35
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 28 sep, 2012 21:27 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
pelle[= schreef:
WWII is meer mijn gebied.


pelle[= schreef:
Allemaal wel leuk en aardig, die Pzk IV's van jullie, maar ik doe toch liever een moderner voertuigje :lol:



Als je het nu graag wilt weten, neem je de link van mijn eerste post, kijk je naar de landen die daar genoemd worden en ga je zelf ff op onderzoek uit.

Er heeft veel russisch spul tegen IDF gevochten in ieder geval dus t zou maar zo kunnen

_________________
Mijn modelbouw website


Laatst bijgewerkt door heico1980 op vr 28 sep, 2012 22:28 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 28 sep, 2012 21:31 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 25 apr, 2010 15:23 pm
Berichten: 1493
Ik bedoelde dat ik meer van WWII afwist, en dat ik voorheen alleen nog maar modellen uit deze periode had gemaakt. Ik zei niet dat ik liever een WWII model wilde maken, toch? Het leek me juist leuk om een moderner voertuigje te maken.
Ik vind het wel een beetje flauw dat je me zo op mijn woorden gaat pakken... Ik bedoel, waar gaat dit nou over? Wil je zo graag je gelijk halen? :?

Greetz

_________________
"Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited, whereas imagination embraces the entire world, stimulating progress, giving birth to evolution." ~ Einstein

Pz.Kpfw. 35(t) Rusland 1942 http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=40071&p=786232#p786232
Duitse Dingo http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=38296
"Jumping Jerries" http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=38358&start=30


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 28 sep, 2012 21:43 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Ok, misschien een beetje overdreven reactie van mijn kant. Maar t kwam ook een beetje van de hak op de tak over, als je eerst zegt meer van WWII te weten dat je even later modern wilt doen.

Laten we het er op houden dat ik ff genoeg gedonder heb gehad vandaag ;)

Anyhow, genoeg daarover. Zoals eerder al gezegd er komt binnenkort wel wat lijsten spul (als het wat rustiger is met werk en als mn dochter niet weer besluit van de bank te vallen waardoor je rustig 2uur zit te wachten in het ziekenhuis), waarin genoeg staat over wat er aan voertuigen heeft gevochten voor en tegen Israel waar je je inspiratie uit zou kunnen halen. Voor de rest als het jou een leuke kit lijkt moet je je zeker niet tegen laten houden voor ongeveer 18euro.

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 28 sep, 2012 21:48 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 13 jan, 2008 20:33 pm
Berichten: 3690
Woonplaats: Pforzheim, Duitsland
Nee Heico is niet overdreven. Ik kan nog wel een reactie van pelle herinneren waar hij zelf ook zat te mierenneuken op een reactie. Dus nou niet treurig doen, wat jezelf doet kun je ook terug verwachten :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 28 sep, 2012 21:52 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 25 apr, 2010 15:23 pm
Berichten: 1493
Bedankt Heico. Excuses voor de onduidelijkheid.

@Mental-Marco; Wat dacht je, laat ik de boel nog maar een ophitsen? :wink: Je maakt me nu ook wel nieuwsgierig. Welke reactie was dat dan?

Greetz

_________________
"Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited, whereas imagination embraces the entire world, stimulating progress, giving birth to evolution." ~ Einstein

Pz.Kpfw. 35(t) Rusland 1942 http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=40071&p=786232#p786232
Duitse Dingo http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=38296
"Jumping Jerries" http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=38358&start=30


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 28 sep, 2012 22:11 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 02 jan, 2010 14:45 pm
Berichten: 662
Woonplaats: Antwerpen, België
nou, aangezien het voor volgend jaar gepland staat kan ik me er wel in vinden :mrgreen:

een wrak van een T-55 of T-52 uit het Midden Oosten lijkte me wel wat! :P

Cheers

_________________
https://www.facebook.com/trackswheelsnprops


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 28 sep, 2012 23:34 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 sep, 2008 9:43 am
Berichten: 6031
Woonplaats: Zwolle
Mooi zo, weer een leuk idee erbij van Wouter.

@Pelle, de BTR-70 is in ieder geval niet gebruikt door de Egyptenaren of Syriërs. BTR-40 weer wel en die werd ook wel eens ingepikt door de Israëliërs. De Revellkit kan dus niet. Dat is jammer voor je.

Voordat je meteen verder gaat zoeken nog wat tips (en dit is ook wel handig voor de anderen). Leve het internet! Google op IDF wiki en hoppa, een heleboel informatie. Dus even lezen: wat is de geschiedenis, waarom hebben ze nu met iedereen steeds ruzie en welke wapens werden er gebruikt? Zo krijg je al heel veel informatie en met die informatie kan je weer verder kijken want wat deden bijvoorbeeld Irakezen daar?! Wat voor wapens hadden die? Zit daar wat leuks tussen? Nee, Syrië dan? Egypte? Je wil iets moderners, ok even doorklikken naar een recentere oorlog, hey een Centurion! Maar die heb je al eens gemaakt, even verder klikken... Hmmm staat hier iets tussen? http://www.idf-modelling.com/forum/viewforum.php?f=25 Zit wellicht wat bij? Nu een kitje zoeken... Google IDF 1/35... hmmm, ook wel geinige dingen. En zo ga je verder.
Je kan eerst ook wat meer lezen en boeken halen in de bibliotheek.

Kan je hier wat mee?

Eelco


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 29 sep, 2012 8:25 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 16 maart, 2010 22:32 pm
Berichten: 261
Leuk onderwerp

De Russische helikoppetettert groep vind ik ook erg leuk, dus ik doe mee met een vlieger!

Zal wel een Rus in Arabische kledij worden...

gr. Mark


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 29 sep, 2012 9:59 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 12 sep, 2010 8:45 am
Berichten: 1414
Woonplaats: Friesland
Ik kan wel meedoen met een vliegtuigje heb er nog zat van en het modelbouwe lukt op het moment weer niet misschien geeft dit even wat inspiratie u know...

Kornelis

_________________
Work in progress:
T-26 Model. 1933 | Skif 1:72
TATA Lpt 1613 TC (52/Cowl) | 1:24 – ‘Horn Please!’


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 29 sep, 2012 10:44 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Heel erg mooi! Dan hebben we er 2 vliegeniers bij!
Als jullie zelf nog iemand weten die dit wel interessant zou kunnen vinden, schroom dan ook vooral niet om hun op dit topic te wijzen!

Het zou ook vooral leuk zijn als er nog wat meer fly-boys bij kunnen komen!
Ook zou het natuurlijk mooi zijn als er een paar waterratten bij konden springen.

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement