Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 19 maart, 2024 7:17 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 26 dec, 2011 13:45 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 14 okt, 2010 16:23 pm
Berichten: 4449
Citaat:
Als die 10e bouwer erbij komt dan kan de groepsbouw, wat de Mod's betreft, per direkt van start gaan.
Maar het is aan Knutsel om de datum van aanvang te gaan bepalen.

Greetz


volgens mij vind hij dat geen probleem, je mag van hem zelfs per direkt beginnen, :D

Voor de rest leuk dat er ook iets modern brits word gebouwd, mischien ga ik je wel volgen...... ( zeer zeker.) Ik ga waarschijnlijk heel wat bouwen in deze GB, het meeste word echter ook brits, hebben het mooiste spul.(vind ik), dacht onder andere aan een 1:35 warrior MCV een 1:72 bedford MK.4 truck, en een 1:72 Challenger I. Maar als eerste wil ik met de VAB 4x4 van frankrijk bezig.

Dj. :brouw:

_________________
Bezig met:
- M4A3E8 'Easy Eight' Sherman | M270 MLRS - Operation Desert Storm

Afgerond:
- M109 A6 Paladin | Leopard 2A5 NL | AMX-30 B2 - Opération Daguet 1991 | USMC LAV-25 - OIF 2003


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 26 dec, 2011 14:01 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 20 nov, 2006 21:28 pm
Berichten: 1150
Citaat:
volgens mij vind hij dat geen probleem, je mag van hem zelfs per direkt beginnen


Vanaf 1 januari is de groepsbouw geopen en mag er gebouwd worden. Er mag van mij nu al wel een topic geopend worden om je model voor te stellen en de doos met inhoud te tonen. Bouwen mag pas vanaf 1 januari.
Ik heb kerstelfjes (die hebben toch even niks meer te doen na vandaag :D ) in dienst genomen om dat bij iedereen te controleren.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 26 dec, 2011 15:19 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 12 okt, 2006 16:50 pm
Berichten: 3736
Woonplaats: Almere
Citaat:
in dienst genomen om dat bij iedereen te controleren


Bij aanvang van het bouwverslag gewoon alle sprue's in plastic even op de krant van 01-01-12 ( of later) leggen en daar het verslag mee starten. :wink:

Greetz

_________________
Ik ben nu even weg, oké?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement