Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 19 maart, 2024 8:33 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 02 apr, 2011 14:45 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 18 maart, 2011 9:50 am
Berichten: 202
Woonplaats: Den Hoorn (ZH)
hallo Iedereen,
ik zie dat er wel veel auto en truck groepsbouwen zijn, maar geeneen militaire gb. ik heb ook gezien dat er 2 ideen waren maar die zijn gestrand wegens geen belangstelling en ruzie geloof ik. maar nu is er dus geen gb militaire voertuigen en ik denk dat die er toch wel zou moeten zijn. ik weet niet of jullie nieuwe gb voorstellen erg zat zijn maar is de woestijn oorlog niet een leuk idee? als je een ander idee hebt moet je het maar even zeggen, het gaat mij er meer om dat er een gb militaire voertuigen komt.
Gr,
Sander


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 03 apr, 2011 10:20 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 11 aug, 2010 19:00 pm
Berichten: 159
Sander,

Kijk nog even goed rond bij lopende de Topics, heb onlangs een voorstel gedaan voor militaire groepsbouw. Wellicht is dat wat voor je. (zie ook mijn signature.)

Tevens in het algemeen, geldt dus niet alleen voor jou.
Ik vind dat als je hier een Topic opent duidelijk moet zijn wat je daarmee wilt.

Wat wil je nu bereiken met deze Topic? "Discusseren waarom er zo weinig militaire groepsprojecten zijn" "Zoeken naar een nieuw onderwerp voor groepsbouw", of "Gewoon alleen je mening ventileren".
Ik vermoed nu het laatste, omdat je afsluit "..het gaat mij er meer om dat er een GB militaire voertuigen komt".

Door hetgeen hoe je nu de Topic mee opent, dreigt het een zinloze Topic te worden waar iedereen maar wat gaat roepen en uiteindelijk tot niets zal leiden.
Waarom doe je zelf geen goed onderbouwd voorstel, als je graag een nieuwe groepsbouw ziet?

De meeste voorgaande ideeën zijn, naar mijn mening, dan ook niet gestrand door ruzie of belangstelling, maar waarschijnlijk aan gebrek aan duidelijkheid en voortzetting.
Als je iets wilt, geef dan een concreet voorbeeld, dan kunnen andere mensen ergens Ja/Nee tegen zeggen, of wellicht nog wat toevoegen.

Ik heb dezelfde mening als jou v.w.b. militaire groepsbouw, maar koppel daar dan gelijk een concreet voorstel aan.

Nogmaals dit is niet bedoeld als aanval op jouw persoonlijk, maar ik hoop dat het bedraagt in het openen van Topics in het algemeen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 03 apr, 2011 14:00 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 18 maart, 2011 9:50 am
Berichten: 202
Woonplaats: Den Hoorn (ZH)
ja je hebt helemaal gelijk. ik zal dit topic weg halen (als dat kan) en een nieuwe starten met een echt voorstel erin. hopelijk word dat wat :lol:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement