Denk dat ik ze maar hier neergooi
Andere projecten waar ik mee bezig ben staan weer eens op een lag pitje. Moet je maar geen nieuw speelgoed kopen...
Afijn, het eerste echte model (nou ja, model...) is deze. komt als 1 onderdeel, geen supports nodig, lekker makkelijk dus. Dat een van de armen een keer is afgebroken zie je niks van terug
Was ik best tevreden mee. Tijd voor een andere. Een iets fragieler figuurtje, en dat was te merken ook Haar naam is Muirgen. . Alles gaat goed totdat ze een keer valt en dan breekt een vleugel en een arm af. nadat alles al is voorzien van kleur. Even vloeken, daarna met zwarte secondelijm de boel aaneen gelijmd, en wat extra aangebracht. Toch een fictief figuurtje, dus wat opgedroogd bloed dat zwart is moet kunnen. De ondergrond kwam niet met het meiske mee, maar dat mag de pret niet drukken. Metalen pinnetje erin, voet erop, en ze staat. Ben alleen niet happy met de ogen.
De andere kant laat ik even in het ongewisse, het blijft een familie vriendelijk forum en ze heeft niet heel veel aan
Door naar degeen die vandaag is afgerond. De eerste die uit meerdere onderdelen bestaat, in dit geval 5. Het ondergrondje was vlak, dus daar heb ik wat steen-patroon ingesneden, en alle stenen voorzien van wat verf in verschillende grijstinten. De voeten en snavel zijn niet mooi egaal oranje, en dat was de bedoeling. Eerst een laag geel erop, de voeten daarna voorzien van een zeer onregelmatige laag clear orange. Daarna zowel de snavel als voeten gespoten met een laag clear orange. Geeft wat kleurverschillen in zijn voeten, en ook de snavel komt er zo beter uit. Jas is gespoten, broek en hoed zijn kwastwerk. Ik heb wat meer vallejo nodig, dat kwast een stuk beter dan Tamiya
Huiswerk voor de volgende keer is simpel: zowel bij het meiske als bij deze is de onderkant van de base niet mooi plat. Dat moet kunnen dus dat wordt spelen met oriëntatie en supports vrees ik.
Baby Groot komt van Thingiverse, Muirgen en de Duck Detective van Cults3D. Alles geprint op een Elegoo Saturn 8K met Elegoo Standard ABS like resin.