Mooie start.
Even een kleine tip, schuur de naad op het luchtfilterhuis niet weg, want die zit bij een echte ook.
Vanaf de versnellingsbak en tot het voorblok zijn het twee afzonderlijke delen die verbonden zijn door een centrale bout en moer.
Heeft z'n voordelen om een zelfde soort BMW te hebben gehad en diverse delen regelmatig los hebben gehaald.
Als het goed is komt er op het voorblok nog een zwarte kap te zitten ( bij een echte tenminste wel
) met de opening naar achteren, dit is de lucht inlaat.
De velgen en spaken zijn wel chroom, alleen het velghart is aluminium. en vaak gepolijst tegenwoordig.
Helaas kan ik mijn foto's van mijn echte R100 even niet terug vinden, maar als ik ze heb gevonden zal ik wel wat referentie materiaal plaatsen en aangeven wat er anders is.
Anders ga je gewoon een keertje naar enkhuizen, daar zit een handelaar die veel in oude boxers doet.
http://www.dejongmotor.nl/op een paar kleine wijzigingen na zijn alle blokken tot 1980 het zelfde.
succes met deze beemer