Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 13:09 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 245 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 10 sep, 2014 20:54 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 15 aug, 2012 18:21 pm
Berichten: 607
Echt een heel erg leuk model van een heel leuk vliegtuigje. Stel je toch eens voor..

Ik heb ook weer genoten van je verslag, zo veel en zo duidelijk als altijd.

:brouw: Lex

_________________
Op zoek naar 1/144 Flevo Decals RNLAF jets 1948-2013.
Hier mijn demontabele spuitcabine in pas verbouwd washok.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 10 sep, 2014 22:10 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 26 feb, 2012 17:47 pm
Berichten: 254
Woonplaats: Suwâld
Ook ik had niet in de gaten dat ie zo klein is. Des te indrukwekkender. Ook ik heb wederom genoten van het verslag en de geweldige uitvoering van deze prachtige en unieke F.26. Had trouwens ook zomaar een ontwerp kunnen zijn van professor Barabas :lol:

_________________
Think Big, Act Small......


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 10 sep, 2014 22:21 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Prachtige ki(s)t geworden Rob. Een flinke uitdaging, maar je hebt er een kleurrijk geheel van gemaakt.

Toch een klein puntje wellicht nog van aandacht, de wielen van je trap zijn wat verbogen en staan niet lekker met het loopvlak op de grond. Wellicht nog even corrigeren voor zaterdag. Ik ga er op letten. :lol: :lol:

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 11 sep, 2014 9:47 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 11 okt, 2012 17:10 pm
Berichten: 1382
Rob,

Gefeliciteerd ! :brouw:

Prachtig resultaat, heel apart model geworden, door al je toevoegingen zit er "leven" in. Jammer, dat het nooit gelukt is, dit toestel in het echt te bouwen.
Ik heb echt zitten genieten van je beschrijvingen. :D

Met vr. gr.
JohnH


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 11 sep, 2014 12:57 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 jan, 2011 15:14 pm
Berichten: 4379
Woonplaats: Leiderdorp
Mensen,

Bedankt voor de complimenten. Behalve dat ik het leuk vind om op te schrijven wat ik gedaan heb, doet het altijd deugd dat anderen het ook nog interessant vinden.
Ik was eigenlijk van plan de F.26 te bewaren voor de ESM. Nee, niet voor de wedstrijd; daar wordt alleen maar beoordeeld op de technische uitvoering met de meest moderne hulpmiddelen en technieken, en is voor creativiteit en improvisatie minder waardering. En ik ben maar een simpele kwaster.
Maar goed, kennelijk wil "men" het ding zaterdag zien, dus heb ik het maar ingepakt, en hoop dat 't heel blijft.
Ook René krijgt zijn zin: De wielen zijn van de trap af gesloopt, rechtgezet, iets hoger vast gelijmd en iets afgeschuurd aan de onderkant, zodat de trap er netjes uitziet en niet meer als krik voor het vliegtuig fungeert.

Rob

_________________
----------------
Bouwverslagen op http://www.hollandaircraft.nl/
De 1/144 kit van F-RSIN van de Fokker F.28 Mk. 1000 is on-hold. Nu bezig met de 1/72 Valom kit van de Fokker T.V en de masters voor een 1/72 Koolhoven F.K.55 kit.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 11 sep, 2014 13:21 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 27 feb, 2014 12:23 pm
Berichten: 728
Mooi dingetje. Ik heb in stilte gevolgd en vind dit een hele prestatie.
Hulde voor het verbeteren van bepaalde details en de durf om de beglazing aan te pakken!

Mag je fier op zijn!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 11 sep, 2014 13:49 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 jan, 2011 15:14 pm
Berichten: 4379
Woonplaats: Leiderdorp
Toen ik de Phantom in de vitrine wilde zetten, viel mij het volgende op aan de Fokker S.14. die daar ook stond.

Afbeelding

Geen wonder dat het een staartzitter werd. Wat ben ik blij dat ik de pootjes van de F.26 opgebouwd heb rondom een stukje stevig, messing staf. Met de tijd wordt resin toch wel erg moe.

Rob

_________________
----------------
Bouwverslagen op http://www.hollandaircraft.nl/
De 1/144 kit van F-RSIN van de Fokker F.28 Mk. 1000 is on-hold. Nu bezig met de 1/72 Valom kit van de Fokker T.V en de masters voor een 1/72 Koolhoven F.K.55 kit.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 11 sep, 2014 15:52 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 24 dec, 2008 1:28 am
Berichten: 5407
Woonplaats: Assen
Je moet ze ook niet in de wasmachine stoppen! :mrgreen:

't Is weer een mooi model geworden Rob, el complimentos! :brouw:

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 11 sep, 2014 20:11 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
robh schreef:
Wat ben ik blij dat ik de pootjes van de F.26 opgebouwd heb rondom een stukje stevig, messing staf. Met de tijd wordt resin toch wel erg moe.


Goede les voor resinmodellen dus. Heb hier ook 2 S-14 welke (ooit) nog eens gebouwd moeten gaan worden (1:72) en nog een paar resin kits. O.a. Atlas Rooivalk (gevechtsheli uit Zuid Afrika), een 1:72 CMR S-11 / S-12 en wat Anigrand heli's in 1:144.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 13 sep, 2014 23:31 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
robh schreef:
Ook René krijgt zijn zin: De wielen zijn van de trap af gesloopt, rechtgezet, iets hoger vast gelijmd en iets afgeschuurd aan de onderkant, zodat de trap er netjes uitziet en niet meer als krik voor het vliegtuig fungeert.


Check, persoonlijk gecontroleerd. Toppertje geworden Rob !!

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 245 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement