Hallo medebrouwers,
Dit wordt mijn kandidaat voor dit project, een A321-200 van British Midland. Hiervoor neme men een Revell A321 kit van Lufthansa:
Gehaald bij de Blokker natuurlijk voor en schappelijk prijsje
Tevens neme men hiervoor een decalset van Liveries Unlimited voor de A320's en A321's van BMD:
En daar zitten de volgende decals in:
U ziet het, voldoende decals om de kit helemaal mee onder te plakken. De gehele vloot van A320's en A321's is hiermee maakbaar. Ook zitten er wat decals bij die als sticker op de vliegtuigen zaten ter promotie van het engelse rugbyteam en voor het uitleasen van een vliegtuig aan Air 2000, maar die ga ik denk ik niet gebruiken. Het wordt dus gewoon de standaard livery en wel van de G-MIDI. Waarom? Gewoon omdat ik dat een leuke registratie vind, niks bijzonders verder. Zo moet ze eruit komen te zien:
http://www.airliners.net/photo/British- ... 0158691/L/Overigens is de kit als een A321-100 van Lufthansa uitgebracht dus ik moet nog even uitzoeken of er qua uiterlijk nog verschillen zijn tussen de -100 en -200.
Inmiddels heb ik al een paar klusjes geklaard. De romp zit inelkaar en de vleugels ook. Wanneer ik beide delen samenbreng, dan wil het helaas nog niet echt soepel passen dus kan ik vandaag weer lekker schuren en vijlen.
Dit was het voor nu. Succes iedereen met zijn eigen model.
groet,
Ingmar